Alcanada – Cova de sa Xitxarra – Cova Tancada – Puig de sa Teula (Cap de Menorca).

Hora Inicio: 10:13 7 may. 2022Hora Fin: 17:34 7 may. 2022Distancia recorrida: 11,9 km (07:21)Tiempo en movimiento: 04:44Altura Mínima: -0 mAltura Máxima: 258 mGanancia Altitud: 525 mPérdida Altitud: -522 mTiempo Ascenso: 04:28Tiempo Descenso: 02:45 Data: 7.05.2022 Alcanada-cova de sa Xitxarra-cova Tancada-Puig de sa Teula Iniciem la ruta d’avui a l’aparcament davant la platja d’Alcanada, enfront […]

Pràctiques a la Cova de l'Arcada

El passat novembre vam fer el descens del tram final del Torrent de la Coma Alta, a Montserrat, que inclou el ràpel de la Cova de l'Arcada, un dels més...
Art Rupestre de la Cova dels Vilars. Os de Balaguer.

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...
La Cova del Tabac. Camarasa.

Tavertetris al Puig de la Guardiola.

A nosaltres ens ha agradat força malgrat haver-hi alguns trams terrosos i altres herbosos. Fàcilment combinable amb la veïna Druides del Collsacabra on tocarem més...
Torrent de la Cova P-Petit

Ja fa un parell de mesos que en Joaquín Olmo (jombigwall.com) ens havia dit que, amb els seus col·laboradors, havia equipat una canal montserratina per fer un...
Excursió al Puig de la Creu

Hem fet una curta excursió per les rodalies de Castellar del Vallès pujant al Puig de la Creu, un cim de poca alçada amb una ermita-castell al seu cim. Tot el...

Via UMAMI. PUIG D'ESPIES. SERRA DE SANT JOAN.

26/01/22. Havíem vist una línia evident què pujava al Puig d'Espies a la Serra de Sant Joan, vam anar-hi  amb el Remi i la sorpresa va ser veure uns pitons al primer...

LLac i Puig de Son Fe ( Penya des Migdia)

Hora Inicio: 10:01 8 ene. 2022Hora Fin: 16:22 8 ene. 2022Distancia recorrida: 6,4 km (06:21)Tiempo en movimiento: 02:23Altura Mínima: -38 mAltura Máxima: 219 mGanancia...
 Puig de Can Llenderina

Castell d'Alaró vist des del cimInici: deixem els vehicles a Orient, llogaret de muntanya del municipi de Bunyola, just davant les cases de Cals Reis (Km. 10,250 de la...

Volta al puig de ses Covasses

Inici: sortim de la Urbanització del Guix (Escorca), molt a prop del coll de la Batalla.(WP-01) Urbanització del Guix - 0,0 km - 0 minuts - 564 m d'altitud.A les 9:25 h...

Puig de Santuïri

AvencEl puig de Santuïri (Pollença) és una petita elevació que fa d’apèndix de la Serra de Tramuntana. La finca pertany a l'ajuntament de Pollença, està catalogada com...
Intent al Puig del Pam

Avui hem iniciat la temporada d'esquí de muntanya, una temporada marcada per les dues anteriors en les que les restriccions de mobilitat motivades per la...
La Cova d'en Jaumet i el Pont de Pedra

Passant el cap de setmana a Eivissa he aprofitat l'ocasió per fer una petita excursió visitant la Cova d'en Jaumet, una petita cavitat arran de mar a la zona...

Puig de sa Font, el mirador de Son Servera

Son ServeraEl puig de sa Font és una petita muntanya de 273 m de la comarca de Llevant, als peus de la qual trobem la vila de Son Servera. Al principi de la ruta, trobem...
La vagina gegant: la cova del sanat

Perdoneu-me però cada vegada que veig la cova del Sanat, penso en una vagina gegant i jo un modest espermatozous que hi entra fins al fons. No ho puc evitar. Segurament en...
Salt del golero + cova d'en salvi

EL SALT DEL GOLERO està situat al sector est del Collsacabra molt a prop dels cingles del Santuari del Far, per accedir-hi prendrem com a referència el Coll de Condreu...
Cascades del Goleró i Cova d'en Salvi

Jornada doble amb dues activitats curtes que es complementen perfectament a causa de la seva proximitat. Hem iniciat la jornada amb les descens de les Cascades del Goleró o de...
L'entrada més gran de catalunya: la cova de sanat

La boca de la cova de Sanat és impressionant. Per comprendre-ho des de la perspectiva de les Terres de Lleida val a dir que a l'entrada i cabria un campanar, i mig campaner...
Sa Cova de ses Cuines, Tagomago

Tagomago és un petit illot situat al costat de l'Illa d'Eivissa, a prop de Santa Eulària des Riu. Té una superfície de 59 ha i de punta a punta fa uns 1.700 metres. L'illa...
Ressenyes del Puig del Far.

Sector amb vies d'artificial d'una sola tirada, ideal per iniciar-se amb els pedals. Es poden practicar les estrepades verticals i desplomades així com la col·locació...
 Puig de n'Angelè

Puig de n'AngelèInici: Des de la urbanització de s'Arxiduc (Valldemossa). Hi accedim per la carretera Ma-1110 de Palma a Valldemossa a l’alçada del Km 17,200 (Carrer...