22a. Trobada Esportiva Mama's and the Papa's

22a. Trobada Esportiva al Sector Mama’s and the Papa’sZona: Mama's and the Papa's a CollbatóData: dimecres, 01.10.2014Resum:Avui en aquesta trobada potser per culpa de les últimes pluges i també perquè a les 19:00 hores de la tarda ja es va fent fosc, els amics de cada setmana que ens han anat acompanyant, ara ja s'ho repensen, cosa comprensible si mirem els recursos i aprofitar el temps, be les tardes d'esportiva ja s'acaben, però el Jaume i jo encara ens i resistim amb l’avantatge de la proximitat, hem tibat lo just per fer els cinquès sup. però a lo tonto a lo tonto en fet unes quantes vies i un munt de metres, tot i que la roca estava humida i com empolsinada però el més important es que hem passat una bona estona i avui amb la companyia per primera vegada de la Mel.Participants.:Jaume Escorsell i Xarli GX Aproximació.:Aparquem el cotxe al carrer Pau Bertran al mes aprop possible de la barrera de la pista forestal que porta cap a la Vinya Nova, i agafem la pista travessant la tanca, en pocs metres passem de llarg el camí de les bateries i seguim endavant en un ampli arc de volta del camí podem observar com se’n dinsa un ampla camí molt ombrivol direcció al bosc, més endavant trobem pintades de marques blaves fins trobar una gran fita quasi al mig del camí que ens porta cap a la dreta, les anem seguint fins que veiem davant nostre la paret del Sector Mama’s and the Papa’s en aquest punt si seguim molt a la dreta porta al sectors C, per sobre nostre seguint el camí lleument a l’esquerra i ens puja al nostre sector i si seguim clarament a l’esquerra ens mana a una corda fixa per sortir al sector A.vam fer les vies:1- Nyam Nyam 6b/6b+ 20 m. aquesta no la fem.2- Iroquesos + 6a. 15m. Molt fina i atlètica, el pas clau esta al sortir de la panxa, desprès de la segona xapa, quan tenim un bon forat i el tenim que deixar per anar a una presa petita amunt a la dreta, millors peus també un xic a la dreta de la línia.3- xapes casolanes V+ 10 m. Molt mantinguda i atlètica quedes petat de braços, encara que en tot el sector la roca es bonissima, per mi es un 6a. en molts passos.4- xapes casolanes V 10 m. semblant a la 3 potser un xic més fàcil, encara que també prou mantinguda.5- parabolts/spits V+ 30m., fem els primers 12 m. fins la reunió de la número 6., ens queda pendent la continuació, força “disfrutona” i seguint la mateixa tònica del sector, molt vertical, atlètica i amb continuïtat del grau. 6- Kiowas V+ 12m. bones mans i peus quan calen.7- espits separats V+ 30m., Fem com a la 5 muntem reunió a la 6 fent els primers 12 metres i deixant la continuació pel proper dia.8- Peix de Roca V+ 15m., per nosaltres la millor via d’aquest sector, intensa, amb bona roca i continuïtat, per acabar petat de braços però satisfets. 9- Iala Iala 6b 20m., aquesta avui no la fem10- a equipar, comença a la fissura, aquesta no la fem.11- Neurona 6a+ 5m., aquesta no la fem.12- Aromes de Papiol 6a. 5m., aquesta no la fem.

Cremar torrons: esportiva al mirador del montsec

Amb la colla decidim anar a cremar els torrons després dels dinars opípars i copiosos del Nadal. Error vam decidir que dinaríem allí mateix al peu de les vies... coca de...

Vº trobada d'escaladors a Canalda.

Genteta, us espero el primer cap de setmana de Novembre per (re)trobar-nos, després de mitja dècada, a cala Rita de Canalda. Perdoneu el retard en la convocatòria però...

Avui destaquem : La Font Trobada de Gironella

Fa dos anys l’Ajuntament de Gironella va ampliar la Ruta de les Fonts amb la incorporació de la Font Trobada i la Font dels Roures, ambdues al barri Cal Bassacs, passant a...

Escalada esportiva a valdellou (sector skas, derecha)

Dons si, després de 10 anys torna a Valdellou repetint company, en Ramón !!! Aquesta vegada em fet una mica de inspecció per tota la escola i m´he quedat meravellat del seu...

*** Esportiva de benvinguda, Montserrat Sud

Dissabte i diumenge, 4 i 5 febrer de 2023És bo tornar a casa...I més quan la lluna neix.- Penso que estar viu és respondre -Mark Strandcompanydeviatgeiatzars:Lauπ

Escalada esportiva a gredos

La verita és que he dubtat una mica en si escriure aquest post, o no. I per què? Doncs perquè les zones d'esportiva que vam visitar per Gredos, són...

Escalada esportiva a batet, la lleixa (ripollés)

Dons si, un altre sector d´escalada esportiva que no había trepitjat i aquesta vegada, aprofitant el nostre aniversari 13 geamm i que estem al Ripollés ... ens arribem fins...

*** Esportiva reincident, Penya Roja, la Riba

Dimecres, 27 de març de 2022Ens cal color, en el format que sigui i sense mesura, tot i que a vegades cal acotar-ne la intensitat. Tornem a la Riba, vers el record latent de...

1ª Caminada Trobada Post Covid

El passat  dia  26  de setembre, es va dur a terma la Primera Caminada Post Covid. La Ruta escollida va ser.---- Santuari de...

Escalada esportiva a solius: roca ponça

Com arribar-hi?  Agafem la carretera a Platja d'Aro per la carretera C-35. Passat el km 100 i un magatzem de mobles agafem una carretera asfaltada perpendicular amb...

*** Esportiva incipient, Montplà, Montgrí

Dijous, 18 de març de 2021Per més que les Medes i la plana empordanesa temptin la mirada, resistim, la vista clavada a la breu cinglera del Montplà i la imaginació escollint...

*** Esportiva amb solera, Penya Roja, la Riba

Diumenge, 7 de març de 2021Hi ha racons que passen de moda, víctimes d'una popularitat ja en desús i és en aquest oblit voluntari, quan recuperen un atractiu que no...

*** Esportiva des del record, la Mussara (Prades)

Dissabte i diumenge, 20-21 de febrer de 2021Ho confesso, sovintejo el nord relegant les parets del sud a un paisatge fet de records d'un temps en el que l'escalada no era encara...

*** Esportiva de proximitat, Cèllecs, Maresme

Diumenge, 27 de desembre de 2020En època de confinaments comarcals tota roca és bona i si és granit encara millor. A Céllecs no sembla importar-li massa que faci un munt...

*** Esportiva íntima, Os de Balaguer

Dijous i dilluns, 10 i 14 de desembre de 2020Racons petits, estranyament serens on refugiar-se del món. A Os de Balaguer s'hi arriba des de la calma, tot al seu voltant dorm....

**** Esportiva des del desig, Solarium, Camarasa

Dissabte i diumenge, 5-6 de desembre de 2020Solarium, contrafort salvatge que t'empeny amunt amb energia ferotge, un autèntic festí de roca, golós més enllà de la sacietat....