315 la portella serrat de sant isidre (berguedà) 110215

315 LA PORTELLA SERRAT DE SANT ISIDRE (BERGUEDÀ)  110215Aproximació des del Bages per la C-16 fins a la sortida de Gironella nord (en aquest cas però es continua fins a Berga per esmorzar a la benzinera), de nou es torna per la C-16 fins a la sortida nord de Gironella i es continua per la C154 fins a la sortida de Sagàs, es continua direcció a aquesta població per la BV-4346 un cop passada ens trobem amb Sant Maurici de la Quart i seguim fins a Sant Pere de La Portella, on s’acaba la carretera asfaltada i on comencem la sortida d’avuí.10:12 - 0,000 Kms. - 810 mts.- Deixem el cotxe just al final del asfaltat, en front mateix d’on comence el recinte de Sant Pere de La Portella, per la part del darrera, passarem a la part frontal per unes marques que ens indiquen el camí a seguir.10:21 - 0,356 Kms. - 759 mts. - Hem baixat fins a la llera d’un riuet que travessem i ens trobem en una cruïlla nosaltres seguim rectes per un sender també amb marques grogues.11:05 - 1,709 Kms. - 947 mts. - Pista forestal, la seguim uns metres direcció esquerra (est)11:10 - 1,935 mts. - 943 mts.- De nou deixem la pista forestal i agafem un corriol, a la nostres dreta.11:20 - 2,354 mts. - 1.000 mts. - Pista forestal a la seguim a l’esquerra direcció est.11:27 - 2,615 mts. - 1,026 mts. - Coll, sortim a la carena, a la nostra esquerra mirant a sud  hi tenim el cim del Serra de Sant Isidre i a l’esquerra la serra de les Tombes. Vistes sobre el Pirineu. Seguim les marques grogues que ens portaran a fer cim, sense dificultats, potser al final es perden però de seguida es poden retrobar. 11:43 - 3,212 Kms. - 1118 mts. -  Cim del Serrat de Sant Isidre.Vista a primer terme el Santuari de la M D de la Quart.12:17 - 3,979 Kms. - 1,018 mts. - Tornem a ser el Coll. Decidim, com teníem previst, fer la circular per lo que ara ens toca tornar al punt de sortida per pista forestal.Avui ens acompanya el Troi, i el Troi fa de les seves i s’escapa, el busquem.12:51 - 5,994 Kms - 1,023 mts.- Masia Campdeparets. Com que no trobem el Troi, decidim fer marxa enrere. A mig camí del retorn.el trobem que ens esta esperant, ha anat a fer un tomb, que hi farem !, decidim tornar per on havíem pujat.13:20 - 7,834 Kms. - 1,016 mts. - De nou al corriol per on havíem pujat.13:30 - 8,268 Kms. - 955 mts. - Agafem a la dreta per anar a buscar una baixada més suau i seguir per pista forestal, 13:38 - 8,724 Kms. - 915 mts. - No hi ha sortida, tenim de tornar enrere per seguir pel corriol.13:51 - 9,226 Kms. - 955 mts. - Deixem la pista i continuem en baixada pel corriol.14:20 - 10,67 Kms, - 770 mts. - Som a la cruïlla del matí, ara seguim per la pista forestal per anar ja a agafar el cotxe i deixar la sortida per conclosa.14:30 - 11,16 Kms - 800 mts. - Fi de la sortida d’avui.Erem en Josep M Clarà, Josep Junyent, Miquel Pujols i Josep Samsó, amb la companyia del Troi que ens ha donat el dia.El retorn el fem pel mateix camí que hem fet el matí, tot i així ens parem a Sant Maurici de la Quart i ens quedem a dinar al Hostal de Sant Maurici.Si us voleu baixar el track: cliqueuLa fitxa tècnica des de Wikiloc: Si voleu més informació des de Wikiloc: cliqueuLa Galeria de fotos des de . Picassa+++++++++++++++++++++++

El Pati Vertical. Sant Fruitós de Bages.

Avui el temps era rúfol i no animava per anar a escalar a les parets, així que hem optat per anar al rocòdrom que fa poc s'ha obert en un polígon industrial de Sant Fruitós...

Cara Est de la Portella Petita.

Nosaltres hem fet la Via del Ràpel apurant les últimes llums d'una tarda curta baixant d'agulles.La Normal també l'hem fet i només hi resta un espit un xic abans...

Pedró del Tubau des de Sant Jaume de Frontanya.

Ruta feta el 04/02/2024. Descripció de la ruta.El Pedró del Tubau, de 1.543 metres,  és el cim culminant dels Rasos del Tubau, petita serralada prepirenaica situada...

Eroles, Sant Adrià i Claramunt

var Latitud_sortida = 42.173220; var Longitud_sortida = 0.816259; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Escletxa del moro  o cova de sant jeroni

Barranco de la Escletxa del Moro o Cova de Sant Jeroni en Montserrat De nuevo una aventura Montserratina combinando diferentes actividades montañeras barranquismo, escalada y...

Escletxa del Moro o Cova de Sant Jeroni

L'Escletxa del Moro és un indret singular de Montserat. Es tracta d'una cavitat dintre d'una gran fisura entre roques, al peu de la Paret de l'Aeri. Tot i que...

Aresta del Violí a la Miranda de Sant Benet.

Molt guapa via en el seu grau, amb una pedra de primera divisió i un traçat súper xulo. Fins l'any 2013 es trobava equipada amb parabolts i és considerava una escalada de...

GR3: Àger - Sant Esteve de la Sarga

Avui hem fet la que podríem considerar l'etapa reina d'aquesta temporada del GR. L'etapa d'avui ens ha portat a saltar el Montsec per un dels passos més alts,...

Gavà- La Carrerada- Sant Climent- Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Vertical.Altimetria del dia d'avui.La idea inicial d'avui era agafar la bicicleta (ja ho teníem tot preparat), però veient el vent fort...

Camí Ral de Sant Boi de Llobregat (289 m)

Dimarts 30 de gener de 2024MatinalHora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Baix Llobregat.  Temps aproximat: 3 h 15 min (6,5 km)  Desnivell:...

Pump track a sant pere de vilamajor

Ja tenim una nova instal.lació de Pumt track al Valles Oriental i molt aprop de casa meva ... a SANT PERE DE VILAMAJOR i més concretament a la urbanització de CAN...

La porta dels somnis al serrat dels monjos

DISSABTE, 13 DE GENER Aquesta setmana per imperatiu familiar em toca sortir el dissabte i donat que les temperatures encara son baixes, escollim quedar-nos per la zona,...

Via privilegi al serrat dels monjos

DIUMENGE, 07 DE GENER Avui s'acaben les Festes, però encara tinc les darreres comandes a servir com a “Patge Reial”, per tant avui tan sols puc fer una matinal....

Off road sant celoni a cardedeu

MOTOS: BMW F 650 GS / HONDA HRF 450 /YAMAHA T700 TENERÉCurt tram de conexió entre CArdedeu amb Sant Celoni amb dos trams interesant, un curt però tènic i un segón, la pista...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

Pui de lleràs per la carena de sant salvador

Ara fa uns mesos vàrem venir a pujar el Pui de Lleràs, en aquella ocasió ho fèiem des de La Terreta, vessant Noguera Ribagorçana i concretament des del poble...