Matinal en La Penya del Moro.

Primera piada del año, para aquellxs que pasáis de vez en cuando por este blog, feliz solsticio de invierno y buena entrada del año 2020 !!!Pues comenzamos bien el año, con las sesiones en los rocodromos y la visita con Joan a La Penya del Moro en una rápida matinal.La Penya del Moro - Sector Tirolina.De nuevo y espero que esto cambie, vuelvo al sector Tirolina en La Penya del Moro, no es que no me guste el sector, pero las tres o cuatro veces que he visitado la zona, por H o por B siempre acabo en el sector Tirolina. Algo bueno tiene conocer el sector, hemos hecho las vías que a mi parecer, son las más buenas y bonitas de este sector.Els Co. 6a+ (30m.)Entrada fina muy guapa, rampa y después de vertical pasamos progresivamente a ligero desplome. La linea nos ofrece bonitos movimientos y continuidad, muy buena y recomendable 100%.De la Seca a la Meca 6b (32m.)Entrada de placa fina y técnica, un tramo de rampa al que le sigue un desplome, al principio mas fino y técnico, después continuidad con algún paso largo sobre buenos cantos. Muy buena y recomendable, en mi opinión la mejor del sector.689. 6b (30m.)Entrada de agujeros y regletas, con colocación no es difícil superarla, de nuevo un corto tramo de rampa y seguimos por terreno mas vertical o ligero desplome, la vía te hace escalar y es disfrutona, la rematamos saliendo a la R de la vía vecina Els Co.Bon any, salut i roca !!!

Dia 7 d’abril, matinal per Montserrat

Matinal de 4000peus pel Parc Natural de la Muntanya de Montserrat De Collbató a la Balma de la Murdela i Els Pollegons pel camí del Pont DIA:    07 d’abril...

Dissabte 10 de febrer, matinal a Montserrat

DE COLLBATÓ A L’ERMITA DE STA. MAGDALENA DIA: 10 de febrer del 2024 HORA DE TROBADA: 8 h del matí LLOC: Pça de l’Era CAL PORTAR: Bon calçat, aigua, esmorzar,...

Via Merche a Penya Esquach (Panticosa)

Aquest estiu passat un dia de molt de vent (massa) i mal temps en alta muntanya, vem fer aquest bonic itinerari.Te molt bona roca amb unes formacions ben boniques....

Sortida matinal amb la gravel.

Itinerari marcat amb el ciclocomputador Hammerhead Karo II.Altimetria del dia d'avui.Sortim amb la Teresa de Gavà cap a Can Bori, primera pujada (curta) dura del dia, un cop al...

Dissabte, matinal a Montserrat

Aquest dissabte, matinal a Montserrat farem la ruta del Cabrit des del Bruc. Trobada, a les 8:30 a la pista poliesportiva. Dificultat: mitjana Recorregut: 8,5 km, 434 m de...

Via ENANTYUM. PENYA NARIEDA OEST.

12/09/22. A la vessant oest de Narieda han obert una nova via, que s'obre pas a la banda dreta de paret  en inici al costat de la Ferrada. La via te dues parts...

*** Esportiva reincident, Penya Roja, la Riba

Dimecres, 27 de març de 2022Ens cal color, en el format que sigui i sense mesura, tot i que a vegades cal acotar-ne la intensitat. Tornem a la Riba, vers el record latent de...

Esperó Aliana, 6a+ (175 m), Penya Predicadera

Ves per on, aquesta sí que em deixa "indiferent". Escalada ultra-love-climbing en sentit literal i figurat. Tot i això, bona roca i una bonica línia. A gaudir de la companyia...

LLac i Puig de Son Fe ( Penya des Migdia)

Hora Inicio: 10:01 8 ene. 2022Hora Fin: 16:22 8 ene. 2022Distancia recorrida: 6,4 km (06:21)Tiempo en movimiento: 02:23Altura Mínima: -38 mAltura Máxima: 219 mGanancia...

Galisvian Rut, 6b+ (100 m), Penya Roia

Ja fa un cert temps que, en el sector de l'escalada, ens veiem a venir la massificació: olimpíades, programes de TV d'"aventura", postureig social... ens aboquen a sectors...

*** Esportiva amb solera, Penya Roja, la Riba

Diumenge, 7 de març de 2021Hi ha racons que passen de moda, víctimes d'una popularitat ja en desús i és en aquest oblit voluntari, quan recuperen un atractiu que no...

Escalant a Penya Ginesta.

Dissabte 31/10/2020.Ressenya de Penya Ginesta realitzada per Fernando.Des del divendres 30/10 a les sis del matí ens han prohibit sortir del municipi excepte per fer esport al...

De iniciación en Penya del Moro.

Agradable y divertida salida con amigos que comienzan con sus primeros pinitos en la roca. Blanka una buena amiga, que ya había probado la roca. Iskra mi primo "Donfurgoneton",...

Montserrat: matinal a Sant Jeroni

En aquesta ocasió recomano una excursió matinal a Sant Jeroni (1.236 m), el cim de Montserrat. Es tracta d'un itinerari fàcil que iniciem a l'estació superior del funicular...

15 anys de... Cassiopea a Penya Roc.

De les parets alicantines, jo només coneixia les més emblemàtiques i les de més renom (Ponoig, Puig Campana, Penyal d'Ifach, per dir-ne algunes) i em vaig quedar bocabadat...

A la penya telera no pugen les vaques

L'altre dia estant a Panticosa, vaig estar observant la Penya Telera i em vaig adonar que era un dels cims més destacats del Pirineu i que encara no hi havia pujat.Així que...

Obsessió per la penya foratata

La penya Foratata és una mola  que s'imposa damunt nostre com un vaixell de pedra que atrau fortament, obsessivament, als excursionistes el desig d'assolir el seu cim ....

MORRAL DE PENYA ROJA (TIVISSA). Via CASIQUIARE.

29/11/17. Quedem amb el Remi per anar al Morral de Penya Roja (Tivissa), jo no he escalat en aquesta zona i ho tenia pendent. El dia és fred i amb vent gelat, però a la paret...

GUADALEST. PENYA ALCALÀ. Via LA DIAGONAL.

20/02/17. Rebo un Wasap d’en Josep, el febrer volem anar a escalar a Alacant t’apuntes?... hi tant. Avui sortim cap a Alacant, el Josep Santasusana, Joan Brunet, Xacó, Xavi...

Garraf. penya segat de la falconera

14/02/17. Després d’uns dies rúfols avui anunciaven el mateix tarannà, però ha sortit un bon sol, un rampell i cap a Garraf, mar, sol i roca. Concentració,...