ABELLA DE LA CONCA Via Marta

Quan vam venir a fer la via de la Pantera Rosa, em vaig dir que per aquí no tornaria més, sobretot, per la baixada que com no tinc el maluc recuperat, encara pateixo força, a més l'escalada és força discontinua. Ara bé té un llarg a dalt de tot que es guapíssim, sinó fos per aquest no valdria massa la pena. Ens  trobem amb l'Angels i el Toni que faran la via del costat, el llaç groc i el Quique i jo que fem la via de la Marta. El Quique en el 2n llarg el company en L4 En la tirada més bonica de la via El Quique en la mateixa placa Preparant els últims ràpelsLa primavera està arribant, qui hauria de dir que en un mes tots tancats a casa

Escalades a Abella de la Conca, 2

29.11.23  Després de l’agradable escalada de la via Lo Gall Pinto, tornem a la Roca Viella a finals de novembre per fer la via de Los Aberrochaos Punt Extrem, un...

Escalades a Abella de la Conca, 1

L’extrem llevantí del Pallars Jussà amaga una petita joia: es tracta del poblet d’Abella de la Conca, presidit per l’església romànica de Sant Esteve (s. XII) i sota...

Via MALALTS DE ROCA a Abella de la Conca

Diumenge 5 de novembre de 2023 Amb els primers freds ens acostem a Abella de la Conca per tastar la via MALALT DE ROCA. Dos dels companys ja l'han escalada en dies...

Balcon de Marta (2.122 m.)

var Latitud_sortida = 43.989881; var Longitud_sortida = 7.683984; var Mapa_defecte = 'IGN'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Via RACC a l'Agulla Ajaguda. Abella de la Conca

Dissabte 14 de gener de 2023Aquest cop ens acostem a Abella de la Conca per investigar sobre unes vies que van obrir l'any passat. Ja habiem escalar a l'Agulla Ajaguda un...

13/11/22. Conca de Barberà – Bosc de Poblet

Per poder assistir a la excursió, és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner (sortida amb...

Via LLAÇ GROC. Abella de la Conca

Dijous 6 d'octubre de 2022 Via caòtica com sols passar en aquest pany de paret i que la seva característica és cercar amb afany, panys e paret per ser escalada entre...

Diumenge 28 de novembre, cap a la Conca de Barberà

Recorregut circular per un dels indrets més singulars de la Conca de Barberà: la muntanya de Montclar, on trobarem la petjada de cavall de Sant Miquel. Pujarem fins al cim per...

Trio de vies a abella de la conca

DIUMENGE, 07 DE NOVEMBRE Desprès que demacres comprovéssim que ja tenim l’ hivern aquí, avui no volem passar gaire fred i decidim anar a terres de Ponent,...

Via JOAN-FRANCESC a Abella de la Conca

Dilluns 30 de novembre de 2020Via caòtica, com sols passar en aquests pany de paret i que la seva característica és cercar amb afany, panys de paret per ser escala entre...

ABELLA DE LA CONCA Via Joan Francesc

Avui dimarts dia 1 quedem amb el Pinto que em proposa anar a Abella de la Conca, no és una paret que m'agradi massa sobretot, perquè les baixades son molt...

ABELLA DE LA CONCA Agulla Ajaguda, via del Pere

Aprofitant l'últim dia abans de la confinació del cap de setmana, decidim fer una via del Joan Asin, a la Agulla Ajaguda.L'aproximació és molt còmoda, abans d'arribar...

Via " Joan / Francesc" Abella de la Conca

Avui hem fet la 1a. repetició de la via que hem estat equipant aquests darrers dies. Ens hi ha acompanyat en Xavi Solà i la cordada d'en Pere Joan, la Montserrat i la...

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Pepa

Fugint de les boires ens planten a Abella de la Conca, on el solet està assegurat. Ens posem a la via Pepa que té una entrada bonica, li posen V+, però es fa bé. El segon...

Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Yolanda Cortes

Després dels dos dies de Nadal ens trobem amb els amics del Vallès a Abella de la Conca . Ens distribuïm en tres cordades per fer les vies Pepa, Yolanda Cortes i la Mariquita...

Del Baix Cinca a la Conca de Barberà

Després d'un bon tram de carretera i d'un bon esmorzar, iniciem la sortida a Mequinensa.Tot vorejant el pantà de Riba-roja fem via a Flix tot passant per Almatret i a tocar de...

ABELLA DE LA CONCA Escalada esportiva

Aquesta sortida és de fa uns 10 dies i sembla mentida que fins a mig matí anàvem en màniga llarga, amb la calorada que fa avui.Havíem quedat a Vilanova de Meià per fer la...

Via LA PEPA a la Torre Xica. Abella de la conca

Dissabte 8 de setembre de 2018Tornem de nou a Abella de la Conca per acabar una via que teniem pendent, doncs ens vàrem equivocar al darrer llarg i vem dir que tornariem per...