Via ricard mampel dalmases. cingle de l'aresta de can marcet

Molt maca i contundent via al Cingle de l'aresta de Can Marcet. La zona es molt i molt tranquil·la tot i estant tant a prop de les cases de la urbanització!La via tot i ser molt curta ens deixa ben satisfets donat que te passatges variats i bon equipament.El peu de via es molt fàcil de trobar doncs, esta en una zona marcada per un esperonet, ben elegant, que es redreça fins arribar a un desplom tot amanit entre grans sostres, cosa que li dona mes interès encara a tot l'itinerari. Si anem rapidets a primera hora del mati trobarem ombreta que ara es molt d'agrair, en el primer llarg. Al segon llarg hem de recordar que un cop a la xemeneia de sortida ens hem de treure la motxilla i penjar-la a l'anell ventral sinó, ens molestarà massa per a l'estretor de la mateixa.El circ que tenim sota els peus un cop arribats al cim és sublim, d'una tranquil·litat extrema.El descens es molt còmode i ràpid doncs, només hem de flanquejar a l'esquerra i baixar per la canal de les bruixes.Via oberta pels germans Masó al 2010 i dedicada a en Ricard Mampels .

Retorn a l'aresta del pas dels lladres

Aquest dissabte acompanyo al Jordi Puig i al Joanet a aquesta aresta que fa poc vaig obrir amb en Pany.La roca, com ja vàrem trobar-nos al dia que l'obrirem, és...

Avui destaquem : La Font de Can Marcet de Viladecavalls

Per anar a la Font de can Marcet , cal anar per  la carretera  B-120 de Viladecavalls a Olesa de Montserrat, poc abans del Km.8 seguiu a la dreta un ample camí, al poc sense...

Esperó A.E.G. al cingle del Folló (Sudoest).

Ara que tenim la tardor aprofitem per fer una  matinal a aquesta caótica cinglera.Fem una comoda aproximació caminant per dalt. A la recerca d'aquesta vistosa proa...

Sa Trona per l'aresta de llebeig

Inici: Àrea recreativa del Gorg Blau, situada en el Km 31,8 de la carretera Ma-10.(WP-01) Àrea recreativa del Gorg Blau - 0,0 km - 0 minuts - 618 m d'altitud.A les 8:34 h...

El Pas Interior al Cingle del Folló.

La via campiona de la paret i per partida triple; és la via situada més a l'esquerra de la paret, la que te el grau més amable i la que m'ha fet escalar més tens degut a la...

Talaia d'Alcúdia, per l'aresta de llebeig

Talaia d'AlcúdiaEl cap del Pinar és la frontera natural entre les badies d’Alcúdia i de Pollença. Una llengua de terra que s’estén cap a la mar i que té en la talaia...

Via Manuel VI al Cingle de la Porquerisa.

Quin goig que fa la gent que s'estima la natura i el mon de la muntanya i a la vegada o transmet de generacio en generacio. Amb amor i respecte pel medi i amb ganes de...

Via Arís al Cingle i Merlet de la Porquerissa

Aquesta primavera ens posa a tota prova i nosaltres que la gaudim en un dia rufol amb plugins intermitents . Ens ha fet de tot en tants poc metres d'escalada autentica...

Ballenato a l'aresta bruc al mirador de la miranda

No us diré que sigui la millor escalada de la meva vida, però mira, ens ho vam passar bé. El problema va ser que només vam fer aquesta via ja que s'estava fent fosc. Anàvem...