Serra de l'Obac - Cingle de la Foradada del Coll de Tres Creus - Via Josep Aspachs - 05/01/2021

Intentem aprofitar aquests darrers dies abans del confinament. Ahir vàrem anar des de la Barata a pujar el Castell de Bocs, que tot i no ser una escalada té una grimpada i una bona vista sobre la vessant nord de Montserrat. Va anar bé, per veure quines eren les hores menys fredes i avui amb aquesta experiència hem tornat a la Serra de l'Obac, i malgrat feia força fred, hem agafat una estoneta de sol, justa per fer la via ràpid.Una bona vista de la via.Fa un temps vàrem llegir una piulada que no...

Llibre recomanat : L’Aigua a la Serra de Sobremunt

Fitxa técnica Autora : VILA ALSINA, ASSUMPTA Editorial: EUMO EDITORIAL Any d’edició: 2019 Material : Excursions Barcelona ISBN: 978-84-9766-660-2 Pàgines: 120...

Arbres – Els Tres Pins de la Font de Can Roca de Castelldefels

Avui us presento dos articles Des del centre de Castelldefels us teniu que dirigir-vos al carrer del Castanyer, amb carrer de l’Ametller, cal segur tot recta per una pista...
15 anys de... l'Excalibur a la Serra del Turp.

La Serra del Turp va ser una descoberta tardana i, el seu bonic entorn era inversament proporcional a la qualitat de la roca, suposo que per això sempre ens havia...
Nocturna a la Serra de les Pedritxes

11,9 km. 1-46-26 Pujada fins el turó de les Pedritxes 56-25 i baixada 49-36, 8-37 min. x km. 515 metres de desnivell. 36 de 42 participants en la versió nocturna. La segona...
Inner a la Serra de Carrànima.

Dissabte de pluja a dojo i avui dilluns es notava i força a les fonts i riuets d'Abella de la Conca. He tornat anar a la Serra de Carrànima a fer la Inner, via que ja vaig...

Avui coneixerem : La Font de l’Església de Sant Josep de Moià

L’Església de Sant Josep i la seva antiga font estant en el carrer de Sant Josep, 1 amb cantonada al carrer de Sant Sebastià de Moià. És una font d’aigua de xarxa...
Ruta dels poblats ibèrics, Serra de Marina

Al voltant de Badalona, en els turons de la Serra de Marina, hi ha les restes de tres poblats ibèrics. Aquests poblats, que avui són només ruïnes amb gran valor...
La Cases Marceló a la Serra Alta.

La Serra Alta us l'he presentat en alguna altra ocasió (a la Míster Pómez i la Pols a l'Era) i avui fa 15 anys vaig repetir la tercera i última via de la paret:...
Emilio Amor a la Serra de Carrànima.

Tota la setmana escoltant tambors de guerra i finalment ha espategat, encara sort que podrem sortir a fer esport individual als municipis limítrofs (si no vaig errat). Jo, per...
Via AXIS MUNDI a la Serra de Busa.

Molt bonica via que, ens ha sorprés per la bona roca que té i lo ben assegurada que està. En un entorn ben tranquil i sublim. L'aproximació l'hem fet pel camí que marca la...
Montgrony - Coll Roig

20-10-2020 Montgrony Coll Roig Via :  K Arribem al aparcament de Coll Roig L’Esteve i Jo, un diu ennuvolat, amb els núvols molt a prop del cim de les muntanyes, no...
Montgrony - Coll Roig - Via K 23/09/2020

Fa un temps, quan vàrem fer la via Tardor Calenta, vàrem veure que a l'esquerra hi havia una via i la vàrem fer, però només la primera tirada, ja que no vàrem veure...
Pic dels tres consellers (trois conseillers)

Volíem anar a escalar però les condicions no ens van ajudar i ens vam haver de conformar amb pujar al pic dels Tres consellers. El primer - i únic - tresmil d'aquesta...
Puig dels tres vents

El Puig dels Tres Vents també conegut com dels Tretzevents es troba a la comarca del Conflent i forma part del nucli de muntanyes del massís del Canigó, Prenent com a...
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...

La Foradada amb imatges des de fa 100 anys fins els nostres dies

La Foradada es un paratge natural situat a l’oest del poble de Cantonigròs, on les aigües de la riera de la Rotllada cauen fent un  salt i formant  un gorg amb les seves...
De tuixent a la serra del verd per la plana

Des del poble de Tuixent s’albira una meravellosa panoràmica sobre la serra del Verd. Queda mil metres per damunt nostre per una encinglerada paret trencada. Els boscos que...
Vies

Vies "Èlia i COVID-19" a Coll Roig

Fa uns quants dies varem pujar a Coll Roig per tal que en Pere conegués la zona ja que no hi havia estat mai. Per començar vàrem fer la via Malalts de roca, ràpida,...