Cascades del Goleró i Cova d'en Salvi

Jornada doble amb dues activitats curtes que es complementen perfectament a causa de la seva proximitat. Hem iniciat la jornada amb les descens de les Cascades del Goleró o de la Riera d'Om. Després, ja de tornada, hem fet una visita a la Cova d'en Salvi, una cavitat de fàcil accés però força interessant, amb una nombrosa colònia de ratpenats i un petit llac subterrani.Hem arribat al Coll de Condreu, situat a la antiga carretera de Vic a Olot per Rupit. Des d'allà hem baixat per una pista que en...

Salt del golero + cova d'en salvi

EL SALT DEL GOLERO està situat al sector est del Collsacabra molt a prop dels cingles del Santuari del Far, per accedir-hi prendrem com a referència el Coll de Condreu...
L'entrada més gran de catalunya: la cova de sanat

La boca de la cova de Sanat és impressionant. Per comprendre-ho des de la perspectiva de les Terres de Lleida val a dir que a l'entrada i cabria un campanar, i mig campaner...
Sa Cova de ses Cuines, Tagomago

Tagomago és un petit illot situat al costat de l'Illa d'Eivissa, a prop de Santa Eulària des Riu. Té una superfície de 59 ha i de punta a punta fa uns 1.700 metres. L'illa...
Via SAM-UEV a la Dent d'en Rossell

L'inici impressiona moltissim, encara recordo quan la vaig repetir fa 25 anys en solitari. Sortir al vuit penjats a 200 metres de l'engorjat riu de Núria no te preu , i...
Via Nuc al Contrafort de la Dent d'en Rosell.

Una més de la nova fornada en aquesta paret. Equipament a base de parabolts amb abundants fissures que gairebé sempre permeten rematar-ho.Escalada atlètica,segurament...
Cova d'en cantero

Un altre de les coves interessants de la Mola de Catí, curta de recorregut però intensa pel que fa a la bellesa de les concrecions que hi trobem. L'accés el realitzem...
Black Sad al Serrat d'en Muntaner.

La segona tirada és una placa guapa i fina llàstima que a les altres tirades la roca tingui alguna pega.A l'inici de la via la roca te una capa de sorreta un pèl...
Quarcita al Contrafort de la Dent d'en Rosell.

Algun entès de l'indret afirma que aquesta i la Via d'en Billy són les dues vies més bones de les recents propostes de la paret.Nosaltres l'hem trobat un itinerari ben...
Serra d'en Cals i Puig d'Arques

var Latitud_sortida = 41.848393; var Longitud_sortida = 3.109123; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Via Fora! al Roc d'en Solà.

Jornada fantàstica avui al Roc d'en Solà de Perles, tot i que el sol comença a notar-se al clatell encara s'està super bé. He anat a fer una via de la part més occidental...
Boira, 6c (125 m), Cova del Tabac, Mont-roig

Sense temps de recuperar-nos d'una que ens fotem en una altra. Però avui com no tinc ganes de guerra, li deixem tot el percal a Vic. El xaval es currarà els tres llargs...
L'ombra del vent al Serrat d'en Muntaner.

Bona proposta esportiva,del mateix estil que les altres vies de la cara oest del Serrat d'en Muntaner.En aquest cas a la segona tirada topem amb un mur que si l'escalem en...
Els Graus, via d'en Pitu

16.12.20  Just abans de les festes (i restriccions) de Nadal, l’Antonio, en Pau i jo volem fer la darrera escalada de l’any 2020. Escollim la Via d’en Pitu, un...
SERRADELL:  COVA DE SORTA i ESPLUGALLONGA

SERRADELL: COVA DE SORTA i ESPLUGALLONGA

Estem en ple confinament municipal però legalment em puc desplaçar pel Pallars. Ara mateix no us puc donar més informació... tampoc n'heu de fer res. Avui he pogut...
Via d'en Pitu als Graus,Collbató.

Més que una via llarga són dos totxos que enllacem amb una petita caminada. La roca és boníssima,sense pul.lir  i l'equipament a base de parabolts,abundant. Nosaltres...
Hospital de guerra: cova de santa llucia

El pla A era pujar al grau de Carrasclet al Montsant però va un dia molt fred i amb vent  em fa desistir i  passar a un bon pla B. Casualment m'havia caigut a...
El camí d'en samper

DIUMENGE, 13 DE DESEMBRE Una nova setmana de restriccions locals,  tenim per davant un nou cap de setmana sense poder sortir del municipi o municipis veïns. I...
Bòfia dels Prats i cova de l'Ormini

Avui hem fet una sessió doble d'espeleologia entre el Pallars i l'Alt Urgell. Hem visitat dues coves, una primera més tècnica, amb ràpels, gateres i remuntades, i una...