Punta Nera de Sorapiss i llac de Sorapiss des del passo Tre Croci.

Un dels llocs més visitats de les Dolomites és el llac de Sorapiss, la seva situació al peu d'una de les puntes del Sorapiss i amb l'aigua d'un característic color turquesa, l'han convertit en un punt de peregrinació. Absteniu-vos d'anar-hi si voleu estar sols!!Nosaltres vam aprofitar per anar-hi i fer una bonica volta davant del magnífic cim del Sorapiss, pujant a un petit cim lateral: la Punta Nera.Per fer la volta vam sortir del passo Tre Croce (el coll que va de Cortina cap a Misurina) i vam...

Flor d'Agosta la Punta Camarasa.

L'hem trobat un pèl més cutrilla que la seva veïna CNT més que res per lo herbós de la segona tirada, la darrera tirada ens ha agradat molt. Hem enllaçat els llargs...

Arbres – Els Plataners del Llac o Resclosa de Navarcles

En cada llera on es forma la Resclosa de Navarcles, coneguda com “El Llac”, trobem unes llargues fileres de Plataners. Son tots uns plataners de dimensions considerables,...
Via CNT a la Punta Camarasa.

Bon recorregut d'autoprotecció amb una darrera tirada especialment guapa. A mi que no sóc especialment hàbil ni avessat al mal rocam m'ha costat confiar amb la roca i...
Bormio . Passo dello Stelvio en bicicleta.

Bormio és un poble dels  Alps Italians que es troba en la part més alta de la Vall de Valtellina. Una vall ampla i lluminosa envoltada per muntanyes i...
Cova Punta de la Barqueta. Montsià

27 de desembre de 2020La Punta de la Barqueta és un morral de roca situat sota el Palleret del Teix, a la cara litoral del Montsià. No me'n canso d'agrair als amics Sisco i...
PAS NOU. Via LLAÇ LILA.

6/10/20. Avui amb el "Pascuti" i el Ramir anem a fer la darrera via oberta al Pas nou. El tarannà què trobarem és d'una via discontinua, totalment equipada, què...
El llaç lila

DIUMENGE, 13 DE SETEMBRE Dissabte per la tarada les Xarxes comencen a bullir de missatges, en un principi inconnexos però que poc a poc van agafant forma i confirmen la...
CNT i Flor d'Agost a la Punta Camarasa.

Certament, dec estar fent un bany de realitat aquesta setmana i, em dono compte que quan surto del meu oasi, només faig que trobar-me tanques, cartells i gent... molta gent......
El Llaç lila, (final) i En Joan en fa 50

Aquest dissabte tornem a Vilanova de Meià, al pas nou, per acabar d'equipar la via del llaç lila, la darrera que varem obrir abans del confinament.Ens acompanya el Joanet que...
Via

Via " El llaç lila"

Aquesta setmana, amb en Pany, hem deixat acabada aquesta nova via. Son 7 tirades que van cercant les plaques que es poden escalar tot pagant el peatge de caminar entre les...
Vies

Vies "el llaç groc" i "la pantera rosa"

Feia més d'un any que no havíem anat  a l'Abella de la Conca i en Pere tenia ganes de conèixer la zona, així que varem tornar a la paret per fer aquestes dues vies que...
D'alberola a la punta d'ossos (montdevi)

Arranjant l'entrada del camíEls companys del CE del Penedès em comenten que estan preparant una excursió per la serra de Montdevi. Fa anys que ens coneixem, de quan...
Cap Gros - Punta de Sóller - Sa Falconera

Pujada al farSortim de l'aparcament de la platja d'en Repic, situat en la carretera Ma-1134 del Port de Sóller.(WP-01) Aparcament Platja d'en Repic - 0,0 km - 0 minuts - 2 m...
Val d'Azun - Llac de Soum

var Latitud_sortida = 42.982415; var Longitud_sortida = 0.176411; var Mapa_defecte = 'IGN'; var doc_track =...
208 - Punta de Cala Roja (Sa Costera) 18-05-2019

Aquesta ruta no és la típica i bucòlica excursió a sa Costera o 'la costa de les meravelles', que ja de per si mateix val la pena pels seus alts valors paisatgístics....
El llaç groc i la pantera rosa

Aquí teniu les ressenyes de les dues vies La pantera rosa. i el Llaç grocAquest dissabte vam anar a l'Abella de la Conca a escalar aquestes dues vies.Mentre en Jordi...