Coll roig. via el forat de les bruixes - tardor calenta.

19/10/21. Avui és un dia diferent d'escalada familiar amb l'Aina i la Mariona què volen escalar. Anem al Coll Roig, a l'arribada ja hi ha cotxes d'escaladors i de boletaries...Comencem per la via El Forat de les Bruixes una via de bon fer amb preses generoses, plaques plenes de forats què ajuden a l'escalada.  De la R2 baixem i fem els dos darrers llargs de la via Tardor Calenta, un festival d'adherència què cada cop esta més polit  el tram de V què ja comença a demanar un plus, però...

Sublim grimpada a la roca llarga del coll de mu

L'altre dia ja vam intentar aquesta ascensió però ens vam trobar tallats per una paret per on rajava força aigua de la pluja de la nit anterior. Així que vam decidir...

Els paisatges de tardor a la Vall d’en Bas

Una nova excursió a la Garrotxa, aprofitant que la tardor està començant. Començant des de Sant Privat d’en Bas, resseguim la riera de les Gornes, amb uns magnífics...
5 dies de tardor a La Cerdanya

Dos dies dels Pirineus a Bellver de Cerdanya Mitja  2,4 km. 12 fites Errada en targeta 3.6 km. 1-07-32 126 metres de desnivell positiu Llarga 4 km. 17 fites 5.7 km....
Via XAPA LA XAPA a Coll Roig. Montgrony

Dimarts 12 d'octubre de 2021Una de les darreres equipació de Coll Roig es la via XAPA LA XAPA. Un tant ilògica pel seu recorregut que busca el fer metres i que a mi no m'ha...
La Caramella i Forat de l'Aire. Els Ports

4 d'agost de 2021Aquest estiu finalment he rescatat aquesta preciosa ruta dels Ports de la carpeta de pendents, i no m'ha decebut.És un traçat imprescindible que puja...
Matinal a coll roig (montgrony)

DISSABTE, 09 DE JULIOL Amb les previsions de la meteo ens cal cercar un lloc fresquet i passem els darrers dies de la setmana controlant el Meteo blue per esbrinar quin...
DÍEDRE JOAN COLET a Coll Roig, El Ripollès

Dissabte 3 de juliol de 2021El 21 de juny, en Toni Vilaseca em va enviar un whatsapp dient-me que ja havien acabat d'equipar una nova via amb el Santi Sanz a Coll Roig, i...
L'Alicorn i el Diedre Joan Colet a Coll Roig.

En arribar a Montgrony aquest matí, una tempesta entremaliada ha deixat la roca ben molla. Per uns moments he pensat que hauria de canviar de plans però les canaleres de la...
COLL ROIG. Via

COLL ROIG. Via "DÍEDRE JOAN COLET"

27/06/21.  El Santi Sanz i el Toni Vilaseca feia temps què estaven treballant en una nova línia, un díedre amagat què han netejat a consiència, deixant una via de...
Flor de Tardor a la Roca del Corb.

Tot i ser primavera, està fent el típic temps d'estiu: sol i calor al matí i, tempesta i refrescada a la tarda. Jo, m'adapto a les circumstàncies com bonament puc, no només...
Montgrony, Coll Roig, via Tardor Calenta

6.05.21  Amb el desconfinament arriba el retorn a les muralles, i per començar anem al Coll Roig, un sector situat darrera el santuari del Montgrony, i que en Pau havia...

Els Cingles del Puig des Coll des Jou

Hora Inicio: 9:17 4 abr. 2021Hora Fin: 18:16 4 abr. 2021Distancia recorrida: 15,1 km Tiempo en movimiento: 03:07Altura Mínima: 818 mAltura Máxima: 1.052 mGanancia Altitud: 597...
COLL ROIG. Via EL BALL DE LA FILOMENA.

30/03/21. Avui anem a Coll Roig a repetir la nova "atracció" d'aquets racó amb D.O. pròpia què ha anat implantant l'incansable  Santi Sanz, hem coincidit amb ell i el...