RASBOLAIRES 6C 70m.-SOCOL DEL COLL DE PORTA-MONTROIG

Bon Any gent , desitgem de tot cor que aquet any que comencen us sigo ben profitós. Nosaltres us farem un petit recull dels desitjos que tenim i que n’estem del tot ben segurs que ens els haurem fotre pel broc brut. -Que baixon d’una punyetera vegada els preus de tot. -Que lo Girona guanyi la lliga. -Que lo Preparau abdiqui i busqui feina en una obra. -Que em toqui a mi i sols a mi una rifa d’aquetes que fan tremolar les cames. -Aprendre a ascalar com deu mana que ja toca. -D’anys ja en tenim prous i no ens en calen mes collons!!. -Una sucosa paga de l’estat en reconeixement a la nostra gran tasca de...... de...... be del que sigo però ben arregladeta. Ho deixo aquí per que els demes desitjos ja son una mica utòpics i tampoc cal ara aquí anar sumiant truites.   Avui tornarem al Montroig ,aquet cop anirem al sòcol a tastar un parell de vietes , una la que ja us ha explicat lo que es mes majo que un sol lo César i l’altra aquesta que ja va aparèixer al blog en forma de llufa i com lo company no n’està prou content de la piulada feta al seu moment la vol torna a treure ara amb mes cara i ulls , ves que li vols fer sols sap que manar el carnus. Es una via del Manel Solis i lo Jordi Mercadé , la via en un principi tira per l’evident diedre que te a sobre però li van fer aquesta variant mes dreta i prou bonica. Tota la via va per bona roca i a la part final fa mal i tot de tant bona que es. Te alguns ponts de roca en un estat ronyós i parapors escampats i amb la part canyera equipada encara que aquesta part es bastant obligada deu rondar el 6b o + i tot si no porteu ungles o cosetes per trampejar. Amb un joc normal de tòtems i aliens ja fareu. El peu de via esta formós , com ha d’estar un peu de via ple de vida , ara pregarem als Solariums que no vinguin tots en ramat a malmetre un peu de via tant rebonic , veieu com no cal fer tanta malesa per ascalar?. AU MAJOS BON ANY NOU!!! RESSENYA CAL MARICSITUACIO I PEUS DE VIA PRECIOSOSARRENCADAUN SENYOR DE LA ZONAA PUNT DEL TALLNO ES QUE ENS ENFOTEM NOOO....ES LA CALOR QUE FALO XIST

Esquí de muntanya al Coll de Pimorent

Encetem temporada de foques a l'entorn del Coll de Pimorent. Dissabte, a la Mina (11 km, 800+, S2) i diumenge, al Pedrons (8 km, 820+, S2) . Prou tolerable aquest últim,...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

Off/road cardedeu-pista coll de te-arbucies

MOTOS: BMW F650GS / HONDA CRF 450De Cardedeu fins a Arbucies en OFF (l´ultima tram de Arbucies a Sant Hilari de Sacalm per carretera per anar a dinar)Bonica ruta sense cap mena...

Via LA BAUMA DE LES GRALLES a Coll Roig

Diumenge 8 d'octubre de 2023 Fa poc vaig veure una via nova tot i que es del 2018, a Coll Roig i sembla ser que a part del començament del primer llarg, és prou...

Via Libellium al Coll del Portalet.

Via que ens ha agradat força i és molt ràpida de fer. La trobem a  l`oest del Coll du Portalet i en uns 20 minuts i serem als seus peus.Resta completament equipada....

Forts del coll de Tenda

var Latitud_sortida = 44.149272; var Longitud_sortida = 7.561579; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Ripollès - Coll Roig - Via K

Avui amb l'Arseni i en Ferran hem quedat per anar a Coll Roig, teníem una via escollida, però un cop al peu he vist que encara no estava prou recuperat, així que,...

Ariege i coll de girabal

La vall d'Orlú, que me la va descobrir el meu estimat mestre i amic Russi, un racó molt especial, un petit paradís a la terra tant a l'estiu com a l'hivern. Avui no hi hem...

El jardin de keleden + socol coll de porta

DIUMENGE, 29 DE GENER DE 2023Les temperatures per aquest diumenge segueixen baixes, però les ganes d'escalar poden més que el fred i quedem amb la colla de Vilafranca...

Bassal d’aigua del torrent de can Coll de Cerdanyola del Vallès

Aquest Bassal d’aigua, esta situat en el torrent de can Coll, en la pista forestal que va de Cerdanyola del Vallès a can Catà. En la corba a la dreta del torrent en el...