Excursió al Pala Alta, La Noguera, 19 de març

Pujada al Pala Alta: Allà on es confonen el cel i la terra. Igual que la serra del Mont-Roig ens dona la benvinguda al pre-Pirineu als que ens hi apropem des del sud, nosaltres us proposem donar la benvinguda a … Continua llegint →

Al cel ras, 6c (105 m), Pala Alta, Mont-Roig

Salla ens deixa una via que, a parer nostre, és una de les top de la zona. Coneixem la seva veïna, Gatzara, que tot i presentar un grau semblant no té res a veure. "Al cel...

Integral Mistinc Wall a la Pala Alta.

Després de la trompada de l'altre dia, avui tocava veure com responia la carcanada, així que em deixat les boires a les fondalades (del Segre) per enlairar-nos fins el...

25 de novembre, excursió a La Foradada

DIA : 25 DE NOVEMBRE DE 2023 HORA DE TROBADA : 08:00 hores LLOC : Pista esportiva “Martí Gil” CAL PORTAR : Esmorzar Aigua, i depèn del temps, roba d’abric, i sabates de...

Entre la noguera i el segre: hostal roig

Hostal Roig em porta una immensitat de records com quan hi vaig dormir quan era un adolescent (i mira que ja ha plogut). Per Tots sants es celebrava la fira més important de la...

Torre Alta de Castellferran. Anoia. 100 cims.

29 de juliol de 2023Acabo el meu vagareig per l'Anoia d'aquesta intensa jornada amb una curta però preciosa ascensió a una punta que esdevé un exclusiu mirador de les...

Punta Alta de Comalesbienes (3.014 m)

Una gran ascensió de muntanya a un tresmil de la Vall de Boí. Ahir vam pujar al refugi Ventosa i Calvell i avui hem completat aquesta ascensió, no massa...

La Faiada. Alta Ribagorça. 100 cims.

5 de març de 2023Entre el Serrat del Cussolo i la Serra de Sant Gervàs, just al damunt del pantà d'Escales i a tocar de Pont de Suert s'aixeca el Serrat de la Faiada, i...

Vallferrera, Noguera de Tor

Escalada curiosa sobre quarsita i/o pissarra. Totes les vies van ser obertes entre el 2006 i el 2009. Cal portar friends i tascons, doblant peces per a les… La entrada...

Via MARIOLA MOTORS. PALA ALTA. MONT-ROIG

22/03/23. Avui som colla i anem al Mont-Roig. El Juli, Agustí i Alfons van al díedre Blanqueta, la Isabel i el Ramir a la Miqueluchi,  amb el Felip i el Juan Carlos anem...

Díedre blanqueta. pala alta. mont-roig

14/01/23 dissabte. El "Díedre Blanqueta" és la gran clàssica del Mont-Roig, una via imprescindible. La via és repeteix molt cosa què és nota amb la roca polida en els...

Proper 15 de gener, excursió a Bonastre

Sortim el diumenge 15/1/2023 a les 8 del matí de la Pista Poliesportiva. Com sempre cal portar aigua, calçat adient per a la muntanya i roba en funció de la previsió...

La Fita Alta (290 m)

Dimarts 20 de desembre 2022Els horitzons del Pla d’Urgell a la vora de SidamonMatinalHora de sortida: 2/4 de vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Pla d’Urgell. ...

09/10/22 Alta Garrotxa – Beget - Bestracà

Per poder assistir a la excursió, és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner (sortida amb...

18/09/22 Alta Vall de la Riera de Merlès

Gorgs i salts de les rieres del Molí, de la Riba i del TubauPer poder assistir a la excursió, és obligatori estar federatLLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via...

Aiguabarreig del Segre i Noguera Pallaresa

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

Diedre de l'Erik a la Roca Alta de Sallent.

Quina pluja més necessària i bonica a fet aquests dies. Amb la trentena de litres (o més) caiguts, l'estat de les parets per escalar era bastant desencoratjador, tot i així...

L'Esperó del Titànic a la Roca Alta de Medes.

Magnífica jornada d'escalada avui a la Móra Comdal i magnífica via aquesta de l'Esperó del Titànic. Certament he disfrutat molt, potser pel meu gust, amb massa xapa però,...

Via "OCÉANO ROMANS". PALA ALTA. MONT-ROIG.

21/02/22.  Anem al Mont-Roig a la darrera via oberta a la Pala Alta, una via que tira pel dret pel mig dels desploms tot cercant el camí. La via te sis llargs de...

Via BROTHERS RUÍZ. PALA ALTA. MONT-ROIG.

10/01/22. Quedem amb el Remi per a seguir treballant en el projecte que tenim començat, però de camí ens trobem amb la pluja? i acabem canviant d'objectiu. Anem a la recerca...

Torrent de la Coma Alta (Cova de l'Arcada)

Avui les previsions meteorològiques no eren gaire bones. S'esperaven pluges fortes a la tarda i per això hem plantejat una activitat relativament curta per...

Avui destaquem : La Font Alta d’Amer

La Font Alta d’Amer es situada per sobre del carrer de la Font Alta nº 11, on cal pujar unes escales que ens hi portant, li van posar aquest nom donat que es la situada mes...