Trekking mardi himal-machapuchare. etapa 4

14/10/23. Aquesta és l'etapa estrella del Trekking, ens espera un llarg dia. Sortim del High Camp 3580 i arribem al punt més alt 4200m, amb bones vistes al Machapuchare, baixem altre cop al High Camp 3050m on dinem i baixem fins el Low Camp. Sortim a les quatre del matí i quan és fa de dia ens trobem amb unes vistes impressionant del Machapuchare i l'Annapurna sud. La temperatura baixa i l'altura és fa notar, mica en mica anem pujant fins el Upper View Point 4200m. Les boires van guanyant la partida i el Machapuchare s'envolta amb núvols.

CAMÍ DE CAVALLS: etapa 1: DE MESQUIDA A ES GRAU

Ja hem fet tot el tomb de Camí de Cavalls però trobem a faltar la primera etapa de Maò a Es Grau, així que ens va semblar prou interessant refer aquest recorregut, però hem...

Trekking mardi himal-machapuchare. etapa 5

15/10/23. Darrer dia de trekking, avui serà de baixada des del Low Camp 3050m a Sidhing 1850m. Arribem a mig dia on ens esperen uns tot terreny què ens portaran a...

Trekking mardi himal-machapuchare. etapa 4

Trekking mardi himal-machapuchare. etapa 3

13/10/23. Jornada curta del LOW CAMP (3050m) al HIGH CAMP (3580m). Seguim pel bosc espès, mica en mica l'anem deixant endarrere fins a Badal Danda, on ens trobem de cop unes...

Trekking mardi himal-machapuchare. etapa 2

12/10/23. La segona etapa és llarga, sortim de Deurali a 2232m i arribarem al Low Camp 3050m, passant per Forest Camp. Al matí ens trobem amb el Regal de veure l'Annapurna sud...

Trekking mardi himal-machapuchare. etapa 1

6/19/23. Marxem cap a l'aeroport ben carregats, quan arribem per facturar ens diuen què hi ha "overbooking", Turkish Airlines, no entenem res.....Un grup què anava al trekking...

Artà a Sóller. Tercera etapa Volta a Mallorca.

L'itinerari sencer de la Volta a Mallorca 2023 amb aquesta tercera etapa.Itinerari marcat amb el ciclocomputador Hammerhead Karo II.Altimetria del dia d'avui.Tercer i últim dia...

GR 92 Etapa 24. Torredembarra - Calafell

22 de desembre de 2022Reprenc després de molt temps el GR 92, el Sender de la Mediterrània. Canviem cims i muntanyes per platges, penya-segats i mar. Els paisatges del...

GR 331 Etapa 12 Vallibona-Vallivana

11 de setembre de 2022“El GR 331 és una ruta de 166 Km que permetrà a qui la recorri gaudir de la natura i el paisatge d’aquest entorn únic a través dels antics...

Transpireniaca 1 etapa (roses-puigerdà)

La nostra ... primera sortida off-road  en moto dels PURETHANESCREW  ... deixan el nostre mon del patí i longboard per agafar les dues rodes de les nostre motos i...

Transpirinenca. Etapa 8, Aucun- Issor

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Itinerari del dia d'avui. Mapa IGN francès.Altimetria del dia d'avui.Aquests mesos enrere quan estava dissenyant aquesta...

Transpirinenca. Etapa 7, Campan- Aucun.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Itinerari del dia d'avui. Mapa IGN francès.Altimetria del dia d'avui.Avui l'etapa amb més desnivell de la travessa, sortim de...