Miquel angel produccions: cresta de la llosa

M'havia descuidat, quan vam fer la cresta de la Llosa (4 de maig 2019) també vam tenir temps de fer una filmació que el Miquel Àngel acaba muntant... crec que haurà un dia que aniré a escalar, no pel plaer d'escalar si no pel plaer de poder participar a les seves filmacions. És super divertit... i ho fem tot sense preparar i el criteri és no repetir mai un pla.

Puig Cendrós, per la cresta W

Avui, novament amb els nens, hem fet una altra activitat singular. El Puig Cendrós és un cim de poca importància, de només 499 metres d'altitud, però té...

Via Cresta del Gendarme al Castellot

Via que fem com a pla B doncs a Coll de Bracons no podem ni sortir de la furgoneta del vent que fot.De fàcil i ràpida aproximació en 15 minuts ja som a peu de via.Sortim del...

Integral sr. lopez a la llosa del cavall

DIUMENGE, 11 DE FEBRERAquest diumenge es presenta ventós i amb mobilitzacions de pagesos arreu de Catalunya i ens costa decidir on anar.Finalment ens decantem per anar a una...

Nova Via. Cresta Narieda a Narieda Sud.

Roca Narieda la tinc vista des de tots els angles però, ves per on, un dia va apareixer el que semblava havia de ser una cresta a prop del cantell entre la cara oest i la cara...

La cresta misteriosa: la cresta x-strats

Diedre del segon llarg. Pas clau de la viaPrimer de tot, recordar-vos que aquest sector té l'escalada restringida entre el 1 de febrer i el 31 de maig, no ens costa gens de...

Avui destaquem : La Font de Sant Miquel de Viladecavalls

La Font de Sant Miquel es troba situada a peu d’un camí del bosc de la Barromina de la Serra de Collcardús  de Viladecavalls. Historia: Està construïda amb un petit...

La Cresta del Balces

Hem vingut novament a la Sierra de Guara per passar tres dies recorrent itineraris d'aquesta zona. Avui hem fet el viatge en cotxe i hem arribat a Guara a...

La cresta del Santuari de Corbera.

Encara amb una lesió al braç que no em permet tibar ni fer gaire dificultat, amb en Pany i el Joanet decidim anar a Corbera i fer alguna de les nostres...

15 anys de... la Cresta del Sol als Llengots.

Clàssica i repetida via de la comarca. Durant una temporada estava super feqüentada (i els rescats a la via o en el descens eren una constant). Actualment sembla que està...

Noves vies als Llengots de la Llosa del Cavall.

Aprofito la poca fresca matinal d'avui, per acabar els retocs que tenia pendent en dues vies obertes durant els confinaments a la zona dels Llengots de la Llosa del Cavall i,...

Castell de Sant Gervàs. Sant Miquel de la Vall.

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

En Miquel em guia

Vaig tenir un mestre de matemàtiques que posava molt d'èmfasi en la deducció de les formules a mida que aquestes s'anaven fent més complexes. Era d'aquells mestres que...

Arbres – Alzina de Sant Miquel de Gonteres de Viladecavalls

Per conèixer aquesta singular Alzina, cal que us dirigiu a l’estació de tren de rodalies C-4 de Sant Miquel de Gonteres de Viladecavalls, front mateix hi ha aquesta antiga...

Sant miquel de castelló (garrotxa)

... uns díes a la Garrotxa i ens trobem els 3 germans i respectiu cuñao a Hostalets d´en Bas a f er nit per al día següent per alguna excursioneta i la escollida és ......