Arbres – Alzina de Sant Miquel de Gonteres de Viladecavalls

Per conèixer aquesta singular Alzina, cal que us dirigiu a l’estació de tren de rodalies C-4 de Sant Miquel de Gonteres de Viladecavalls, front mateix hi ha aquesta antiga Alzina, en la confluència de l’avinguda dels Eucaliptus i la Ctra. … Continua llegint →

Arbres – El Pi pinyer de tres troncs de Sant Hilari d’Abrera

El Pi pinyer de tres troncs de Sant Hilari està en un angle dels antics camps de la masia i ermita de Sant Hilari, a prop del carrer de Premià, en una franja boscosa en...

Pic Sant Cugat - Via Monts Emi - 13/02/2022

El fred aquest dies és molt intents, especialment al matí. Havíem quedat a la pressa d'escales i a 2/4 11amb la Pilar, en Miquel i el Ramon, però quan ens trobem encara...

Circular a l'Ermita de Sant Ramon des de Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse, igual és l'últim que penjo, demà tanquen la pàgina del Movescount.Altimetria del dia d'avui.La idea d'ahir a la nit era de...
El Balconet i Sant Pere de Queralt

var Latitud_sortida = 41.930343; var Longitud_sortida = 0.800477; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Montserrat - sant jeroni

Aprofitant la bonança que ens està fent a principis de gener decidim fer una sortida familiar a Montserrat. Pujarem fins al cim de Sant Jeroni i per fer-ho escurçarem una...

A Sant Salvador des de Pobla

Distància: 22 km.Desnivell: 850 m.Dificultat: molt alta.Durada total: 4h.Punt de sortida: Pobla de Segur. Ruta breu però intensa, tant per algun tram d'ascens...
Via Excelsior a la Cara Oest de Sant Jeroni.

Molt bona proposta de placa montserratina, sobre bona roca i en una paret prou tranquila i allunayada de la carretera. A la primera tirada hi trobem una escalada més...

Avui coneixerem : La Font de Sant Pere de Sant Boi de Llobregat

La Font de Sant Pere està adossada a la paret d’una casa en el carrer de Sant Pere de Sant Boi de Llobregat. Es una estructura casa monumental, en la part mes baixa hi ha un...

Aquí destaquem : La Font de Sant Joan de l’Avellanet de Bagà

Per anar a la Font de Sant Joan de l’Avellanet  de Bagà, des del poble cal sortir per la carretera que surt en direcció cap a Gisclareny. Passareu per l’entrada del...

El Clau de Sant Fèlix i Àtic de la Codolosa

30.11.21  La darrera vegada que vam escalar a la Codolosa vam sortir pel “Balcó” i, en acabar, ens vam prometre que quan tornéssim sortiríem per “l’Àtic” i...

BÒFIA DE LA BOIXADERA (o de Sant Jaume)

Es tracta d'una cavitat d'una dimensió bastant notable, sumen les seves dues galeries principals un total de quasi cinc-cents metres de recorregut. La progressió pel seu...

Moli de Canals de Valldoreix de Sant Cugat del Vallès

El Moli de Canals de Valldoreix, us teniu de situar en el carrer Becada, una cadena barra el pas un camí que baixa al Torrent de Canals, on hi ha les restes d’aquest antic...

Avui destaquem: La Font de l’Aixeta de Sant Pere de Torelló

Fins a l’arribada de l’aigua potable, l’any 1953, els santperencs obtenien l’aigua de les fonts que hi havia al voltant de la vila, que en aquell moment eren la de...
Alsamora. Sant Esteve de la Sarga.

SerradelMontsec.cat - Reserva Starlight del Montsec, Espai d'Interès Natural de la Serra del Montsec, Espais d'Interès Geològic, Espai de Xarxa...
Ramon de semir a la miranda de sant pere

ENTRADA NO ACABADA. PERDONEU LES MOLÈSTIES...TREBALLEM PER VOSTÈSA la Miranda de Sant Pere he pujat 4 cops. Amb el permís del Mestre Guillem Arias aquesta ha estat la...
Calçotets al Pic de Sant Cugat.

Ens ha semblat una molt bona via, totes les tirades són guapes menys el rostollet del segón llarg. En general ens trobarem amb una escalada plaquera amb trams de bon...

Fem Safareig : El Safareig de Fares a Sant Ferriol

Cal situar-se al petit municipi de Sant Ferriol, a la carretera C-66, tot venint de Serinyà amb direcció Besalú, i poc abans d’arribar a l’ermita de Santa Maria de Fares,...
4 vies a Sant Llorenç de Montgai

pujant per la via nova que va a l'esquerra de la Normal.En Jordi i en Joanet fent la memòria selectivaDesprés de força temps de no escalar a Sant Llorenç de Montgai,...

Avui destaquem: La Font del Prat de Sant Joan de les Abadesses

La Font del Prat queda molt a prop de la capella de la Mare de Déu del Prat i a prop del torrent de les Mentides en Sant Joan de les Abadesses. Des de la capella de la Mare de...
Esperó nala team a sant honorat

La Nala és un gos excepcional. Li agrada molt grimpar, és molt valenta. Hem decidit que aquelles vies que pugi li posarem via Nala Team per reconèixer el seu mèrit. De...

Arbres – Alzina de Can Ramoneda de Sentmenat

L’Alzina de Can Ramoneda està situada al front de la masia de Can Ramoneda, es troba al costat de la carretera C-1415a, a la sortida de Sentmenat en direcció a Castellar del...
SL-C 11 Sender de Sant Roc (938 m)

Dimarts 16 de novembre de 2021Hora de sortida: Vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Ripollès.  Temps aproximat: 3 h 15 min (9,9 km)  Desnivell: 277 m...
Els Orriets des de Sant Llorenç

Distància: 20 km.Desnivell: 1250 m.Dificultat: fàcil.Durada total: 5 h.Punt de sortida: Sant Llorenç de Morunys. Fantàstica excursió per la banda de llevant de...
Gorgues del Sant Pare (234 m)

Dissabte 13 de novembre de 2021Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Gironès.  Temps aproximat: 3 h 30 min (10,3 km)  Desnivell: 193 m...
Roc de Sant Aventí (1.482 m.)

var Latitud_sortida = 42.237457; var Longitud_sortida = 0.994495; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Tossal de Sant Quiri (1.825 m.)

var Latitud_sortida = 42.324695; var Longitud_sortida = 1.066005; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Pla de Sant Joan de La Palma de Cervelló

El Pla de Sant Joan de La Palma de Cervelló, es un indret natural que forma part com a Parc Metropolità. Cal destacar l’ermita de Sant Joan i el seu bosc, on trobareu bancs...