Via NUC sortint per ILLARGIA, al Contrafort de la Dent d'en Rossell. Queralps

Via molt ràpida i molt recomanable per quant tenim poc temps o donen tempestes a la tarda. Aproximació molt còmoda i bona part a l'ombra per aquests dies de canícula total. Agafem camí de Núria i ens desviem cap a la variant del Dui, un cop passem un oratori i una font, estem atents per pujar bosc amunt seguint fites fins la tartera que ens mena a la base de la paret.Ara estem a la part dreta i la nostra via es al altre canto esquerra. La idea original es fer la via ILLARGIA d'en Gustavo Mañez però, veiem una via nova que va a parar al mateix relleix, dos llargs més amunt i que surt ben elegant més a l'esquerra per un diedre, és la Via NUC. Oberta per en Ferran Rodríguez i en Victor Fernandez el 15/02/20. El darrer llarg el fem sortint per la via ILLARGIA. No rapelar per la instal·lació de la mateixa via, es una encigalada. Es millor seguir crestejant amunt i baixar caminant o en rapels de 30 mt per la via Quarcita, més a la dreta. Via semi equipada, es pot amanir al gust de cadascun. Porteu un bon joc de camalots fins el num 3.

Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 10 D'ABRIL Aquest dimecres cal fer bondat, per obligacions familiars no convé marxar gaire lluny i tornar aviat a casa. Solució quedar-nos per Montserrat on...

Avenc d'en Pasant

Avui hem iniciat la temporada de sortides de tarda. Aquestes sortides, que realitzem quan el dia és prou llarg per fer una activitat a la tarda, són normalment...

Campanilla al Contrafort de la Dent.

Escalada típica del Contrafort on es succeeixen diedres, fissures així com  alguna placa, sempre amb un llamp de pressa per engrapar. Com totes de la darrera fornada:...

Neura sortint per la Covid-19

11-02-2024Sant Llorenç de MontgaiParet del PontVia: Neura sortint per la Covid-19Mira que aquesta té anys, però aquest primer llarg sempre m'ha fet un xic de "yuyu" i...

De la cala d'en torrent a la torre d'en rovira

Primera proposta excursionista a l’illa d'Eivissa. La verita era una mica – molt – escèptic pensant que no m’agradaria caminar per sa illa però la veritat és que la...

Circular als Carcaixells d'en Dalmau

Avui anirem al Baix Empordà, al Massís de Cadiretes a la zona protegida dels Carcaixells d'en Dalmau. Ens trobem doncs en una zona molt peculiar a on afloren una seria...

Puig d'en Farineta i camí de sa Pineta

Powered by Wikiloc El Puig d’en Farineta, també denominat puig d’en Basset, assoleix una alçada de 324 m. i és ocupat pel mirador - refugi del Foment del Turisme de...

Via D'EN POL. PARET DEL DEVESSÓ. MALANYEU.

13/12/23. El Josep Estruch (bloc Els Visas), va piular una nova via a Malanyeu de la factoria Antoni Alarcón i companys, a la dreta de la via Delia i com som tafaners de mena...

Vies d'en pol i mona de pasqua a malanyeu

DIJOUS, 07 DE DESEMBREAquest pont, tothom ha marxat i quedem per la zona els que tenim compromisos familiars o treballen , és un handicap però també és un avantatge...

Moletó de sa Granja pel pas d'en Redó

Powered by Wikiloc Inici: a l'aparcament de Sa Granja, a la carretera (Ma-1100) d'Esporles a Banyalbufar.(WP-01) Aparcament de sa Granja - 0,0 km - 0 minuts - 262 m...

Serrat del poll: via camí ral, sortint caminant

Entre els mesos de gener i juny està restringida l'escalada per nidificació d'ocells.Inici segon llargLa paret del Serrat del Poll deu estar de moda des de que es van...

15 anys de... la Gota Fria al Roc d'en Solà.

Molt poques vies havia fet jo a la part central del Roc d'en Solà fa 15 anys, i suposo que el company em va engatussar per anar a fer aquesta via, que tant ara com...

Via Diedre Parola al Contrafort de les Bateries

Via que ens ha sorpres de lo bona que es i del lloc tant maco i tranquil. Fem aproximació desde la drecera del Fra Gari i despres cap el bonic camí de les Carboneres....

Esperó M.T.V. a la Roca Gran d'en Ferrús.

Per treure's el barret amb l'estil i saber fer de l'aperturista que ha obert aquesta via en solitari. Molt ben trobada i resolta: ens ha semblat una via ben guapa!.Alterna...

Via PINK FLOYD. DENT D'ORLU-PARET EST.

18/08/23. El Carles no ha escalat mai a la Dent d'Orlu, així què quedem per anar-hi amb el Felip també. Farem la via PINK FLOYD, què la vaig fer l'any 2009 en l'estat...