Vies " Arnau Oleguer" i " Queraltina"

L'abril del 2017 varem fer aquesta combinació de vies que hem repetit aquest dijous.Aquesta és una bona combinació que et permet escalar molts metres, en general amb bona roca i ben assegurats, tot i que a la via Queraltina, les argelagues ja comencen a tapar fissures i forats que abans eren bones preses.Per la Queraltina ens caldrà portar friends per assegurar alguns trams, especialment als primers metres del inici de la via per arribar al tercer parabolt ja que en cas de caure arribarem al...

SERRA DE QUERALT. Via ARNAU OLEGUER.

11/11/20.  Avui ens arribem a la Serra de Queralt a repetir la via Arnau Oleguer, aprofitant què l'Antonio no la fet. Bona via totalment equipada amb passatges...
3 vies desequipades a Coll Roig

Fa unes setmanes varem equipar dues vies, que tenen una sola tirada, al costat de la darrera tirada de la via Malalts de roca, amb la intenció que els escaladors, un cop...
Alps, un recull de vies bones a la fresca (1)

Dues setmanes de juliol pels Alps i rodalies,escapant de tanta obsessió, fart i saturat d'una sobre-exposició a notícies atemoridores.Ni diaris, ni tele, ni mitjans socials...
Noves Vies a l'Agulla del Vidre.

Nova pencada de l'incansable Joan Boter que tantes vies i sectors esportius ens ha regalat.Aquest cop a la bucólica i recomanable Agulla del Vidre,sinó m'equivoco al Sot de la...
4 vies al pas nou

Després d'uns quants dies de feina equipant línies en aquestes plaques del "Pas nou" finalment hi podreu trobar 4 vies noves.Per accedir-hi cal grimpar per una canal que surt...
Trio de vies a la Plantació.

Val la pena aprofitar la pujada fins a la zona de la Plantació a Montserrat per fer tantes vies com el dia (o les forces) o permeti i justament això és el que hem fet avui....
ROC DE PONENT. Vies BORGES i FELICITAT.

2/01/20. Dia fred i amb boires, no tenim clar a on anar i al final ens decidim per anar cap a Tarragona, al Roc de Ponent. Quan arribem a l’Espluga de Francolí està sota la...
3 vies curtes a Malanyeu.

Aquest dissabte teniem la intenció d'anar a Alòs de Balaguer però la previsió de boira per aquelles contrades ens ha fet canviar de plans i finalment hem anat a Malanyeu a...
3 vies a la Codolosa

Aquest dissabte quedo amb en Jordi i tornem a la part més oriental de la Codolosa per fer 3 vies que fa poc que han sortit del forn.Comencem per les vies del Torrent de Santa...
Pels camins del comte Arnau (2)

Planelles - Coll de Coma Ermada - Costa Pubilla - Coll de la Bona - Planelles21.07.19  Ja fa gairebé dos anys vam fer una primera aproximació als indrets llegendaris del...
Còctel de vies a Les Llosanques.

Com passa el temps, renoi! Ja fa dos anys que vaig fer l'última via a la sud del Pedraforca, així que ja tocava tornar-hi. Mirant ressenyes m'ha fet gràcia anar a les parets...
Via Arnau Oleguer a la Solana de Queralt.

Es tracta d'una via de ressalts, a mi m'han agradat però tingueu en compte que és això un recorregut de bonys. Les tirades són xules però pel mig  amb bona roca, a...
Trio de vies al Barranc Fondo.

Tal i com s'ha llevat el dia semblava indicar que no en faríem ni cinc cèntims, tot i així em posat rumb a ponent per intentar salvar quelcom. Al final a quedat una jornada...
>Recull de  les darreres vies escalades

>Recull de les darreres vies escalades

Ja fa dies que no trobava el moment per penjar al blog les vies escalades aquests darrers dies..... i avui l'he trobat.Entremig hem obert una nova via a Alòs de Balaguer que...
Popurri de vies a Alòs de Balaguer

Aquest dissabte vàrem anar a Alòs de Balaguer amb la intenció de fer la via lo Nic gall lastir. una via clàssica de la zona preciosa, però al arribar a l'aparcament...
ROCA ALTA. Vies ALTRES LÍMITS I A LA DERIVA.

5/03/19. Feia temps què anava al darrera de fer aquestes dues vies, però no hi havia manera de lligar-ho. Avui finalment anem amb el Remi. Aquestes dues tenen sentit de...