INTEGRAL Vies MAR I CEL-ANGEL ROCK. PIC DEL MARTELL.

10/02/23. Avui ha tocat via d'aventura al patí de cas....Quedem amb el Jaume per fer una matinal al Pic del Martell, entre varies opcions decidim anar a la via Angel Rock. Aquesta via té un recorregut cercant els passatges més evidents per arribar al cim, però és difícil de trobar donat a la vegetació i altres vies què la van creuant.....total què acabes pujant per allà on et porta la intuïció. Resultat una ascensió d'aventura on cal assegurar-se amb flotants, trobarem algun pitó i ponts de roca. La matinal s'ha allargat una mica més.....Per: Jaume Galban, Joan Asín.DADESEquipament: poc equipada amb pitons, ponts de roca.Material: 10 cintes exprés, joc de friends fins C3, tascons, bagues per savines/ponts de roca.Dificultat: V+. Obligat V/A0-Ae.Orientació: est.Roca: calcariNosaltres hem entrat pel primer llarg de la via Mar i Cel, una placa fina dona pas a una fissura/díedre, ampla amb passos atlètics, sortim a l'esquerra per seguir per un altre placa fins a una cornisa on fem la R1 pont de roca a reforçar.Segon llarg, anem a la dreta i pugem per un díedre, primer pas difícil 1 pitó, seguim pel díedre i flanquegem a la dreta, trobem una R, seguim a la dreta i pugem per un díedre amb pas difícil a l'entrada, un cop superat seguim per unes grades fins a la R2.Tercer llarg, sortim verticalment per anar a la dreta  a buscar un díedre però l´herba no ens ha deixat anar-hi, seguim verticalment i trobem un pitó, passem per uns arbres i anem en tendència a l'esquerra fins a un gran bloc on muntem la R3.Quart llarg, via Mar i Cel, entrem cap a l'esquerra pas per posar un tòtem groc, passatges atlètics amb bona presa però on cal tibar, fins a una V, seguim per un sinuós díedre, passatge de decisió per placa, seguim i anem a la dreta per pujar per terreny més fàcil  i muntar la R4. 1 espit.Cinquè llarg, grimpada per blocs fins el final de les dificultats.FOTOCIM

Repoquer de vies a les arenes

DISSABTE, 30 DE MARÇ Estem en plena Setmana Santa i procurem amortitzar les possibilitats de sortir a escalar els dies que podem, però el dijous varem fer molts...

Un parell de vies a la paret de la pluja. Odèn

AproximacióAvui, amb en Jordi Martínez, teníem la intenció d'anar a escalar la via "integral del señor Lopez" a la zona de l'embassament de la llosa del cavall. Sant...

Trio de vies a la pastereta

DIUMENGE, 03 DE DESEMBRE Aquest diumenge hem quedat amb la gent de Vilafranca de quedar-nos per Montserrat i cercar un lloc arrecerat i al Sol perquè les temperatures...

Via " Mal pas" i vies 5 i 6 de l'esquerra .

Avui hem anat amb en Xavi Solà als graus de Collbató a fer la via Mal Pas que ell encara no havia fet.Jo  recordava haver-la escalat fa força anys i en tenia un...

100 vies d’escalada sostenible a Catalunya

100 VIES D’ESCALADA SOSTENIBLE A CATALUNYA (juliol 2023-Editorial Prames) veu la llum en el 10è aniversari de La Cordada Centenària …Continua llegint →

Visita a eguino, via integral xavier

DIMECRES, 12 DE JULIOL Segon dia de la nostra estada per aquestes terres. Ara cal escollir una nova zona a tastar i proposo al Lluis anar a Eguino. Aquesta escola no...

Puig de la Manúbia - Integral Sr. López

Hem tornat a la Vall de Lord per fer una vía d'escalada de recent obertura, molt propera a la Cresta del Sol que ja coneixem. Aquest recorregut, batejat amb el...

Via DRAGONSTONE. DRAGON ROCK. SAMAZAR.

14/04/23. Avui escollim una via més curta orientada a l'est. Avui el sol a guanyat la partida i s'ha fet notar. Avui anem dues cordades, primer aniran l'Agustí i el Ramir...

Paret del pont. vies "Kulen Bajen" i "Pim Pam"

Aquest dimecres ens apropem a Alós de Balaguer per repetir la via "els misteris de lo Pepe gall" però al arribar a la font que hi ha a 1 km. sortint del poble ens trobem...

Poquer de vies a la paret del grau

DIUMENGE, 09 D'ABRIL DE 2023 Fa pocs dies buscant per les xarxes, vaig trobar dues vies que no tenia coneixement de la seva existencia a la Paret del Grau de Coll de...

Barreja de vies a la Codolosa

Amb en Joanet en Pany i en Jordi tornem a la Codolosa. Dijous passat vaig estar netejant el camí d'accés a la zona més oriental i ara ja si passa bé.Aquesta vegada tornem a...

4 vies a la Formiguera

Aquest dissabte amb en pany, el Jordi i el Joanet ens acostem a la Formiguera per escalar 4 vies,.Comencem per les dues tirades finals de la via Aberroncho, i trobem que...

Circular integral pel cap de pont de sant oisme

Avui he recorregut el que seria el cap de pont de Sant Oisme. He fet un itinerari circular fent un recorregut integral del cap de pont.Perdoneu però em cal fer una introducció...

Combinació de vies l'avi joan + joc de nens

DIMECRES , 07 DE SETEMBREHi ha dies que es més important sortir amb bona companyia que la escalada que poguem fer.Aquest dimecres es d'aquests que no saps si trovaras...

Noves vies als Llengots de la Llosa del Cavall.

Aprofito la poca fresca matinal d'avui, per acabar els retocs que tenia pendent en dues vies obertes durant els confinaments a la zona dels Llengots de la Llosa del Cavall i,...

Via Integral Safari al Serrat de la Palomera.

Com molt bé la defineix en Joan Asín al seu blog es tracta d'una excursió-escalada on acabarem caminant més estona que no pas escalant. Es tracta d'un itinerari de...