Serra d'en Cals i Puig d'Arques

var Latitud_sortida = 41.848393; var Longitud_sortida = 3.109123; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol + "//" + window.location.hostname); var doc_track = Domini + '/tracks/2021/2021-04-03_Gavarres/2021-04-03_Gavarres.GPX'; var photosetId = '72157718884917126'; var num_foto = new Array (1, 4, 6, 7, 10, 12, 14); var carpeta_flickr= 'set:' + '72157718884917126'; Des de la cota 0 a Sant Antoni...

La travessia de la Serra de Marina

Darrerament, el confinament i les mesures de restricció de moviments ens han obligat a limitar moltes de les nostres activitats de muntanya a l'àmbit més proper,...

Els Cingles del Puig des Coll des Jou

Hora Inicio: 9:17 4 abr. 2021Hora Fin: 18:16 4 abr. 2021Distancia recorrida: 15,1 km Tiempo en movimiento: 03:07Altura Mínima: 818 mAltura Máxima: 1.052 mGanancia Altitud: 597...
Quarcita al Contrafort de la Dent d'en Rosell.

Algun entès de l'indret afirma que aquesta i la Via d'en Billy són les dues vies més bones de les recents propostes de la paret.Nosaltres l'hem trobat un itinerari ben...
Pic de la dona - pic serra gallinera

Inicialment aquest itinerari estava previst de fer-lo amb raquetes malgrat que sabíem que el gruix de neu era molt limitat. El seu traçat es fa quasi íntegrament per...
La Serra de Busa i el Cogul (1526 m.)

Després de la sobredosi dominguera viscuda al Matagalls, res millor que anar a buscar alguna zona del país on trobar poca gent està pràcticament assegurat, fins i tot un dia...
Recorregut carener de la serra de mont-roig

Recorregut que dibuixa un gran vuit en les carenes del Mont-roig. La part inferior d'aquesta xifra seria l'ermita de Montalegre, on es creuen les redones, el coll de Porta,...
Via Fora! al Roc d'en Solà.

Jornada fantàstica avui al Roc d'en Solà de Perles, tot i que el sol comença a notar-se al clatell encara s'està super bé. He anat a fer una via de la part més occidental...
Reina Puig a Terradets.

Sempre he tingut la sensació que aquesta via és l'eterna secundona de les Bagasses,eclipsada per la omnipresent C.A.D.E.A nosaltres ens ha agradat tant o més que l'esmentada...
Circular a la Serra de Cardó.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Aquest és el primer cap de setmana que ens permeten moure'ns per Catalunya però dins de la nostra bombolla familiar. Ja fa...
Per la Serra de l'Obac

L'excursió d'avui ha estat un interessant recorregut per la serra de l'Obac, passant per molts centres d'interès, el principal dels quals ha estat el Castellsapera, el punt...
El Puig Madrona i les Escletxes

Avui hem fet una nova escapada a la Serra de Collserola, concretament per les estribacions d'aquesta serra més properes a la Vall del Llobregat, al voltant de Molins de Rei....
Un pic, un puig i més...

Sentmenat, Dolmen Serra Cavallera, Guanta, Pic del Vent, Sant Sebastià de Montmajor i Puig de la Creu. 24,8 km. 5-24-41 13-05 x km. 1008 m. de desnivell positiu Si com diu el...
 Puig Caragoler de Femenia

El desembre de 2019 ja intentàrem pujar al puig Caragoler de Femenia pel pas des Puig, però quan arribàrem a la paret trobàrem la roca mullada de la rosada  i...
L'ombra del vent al Serrat d'en Muntaner.

Bona proposta esportiva,del mateix estil que les altres vies de la cara oest del Serrat d'en Muntaner.En aquest cas a la segona tirada topem amb un mur que si l'escalem en...
Els Graus, via d'en Pitu

16.12.20  Just abans de les festes (i restriccions) de Nadal, l’Antonio, en Pau i jo volem fer la darrera escalada de l’any 2020. Escollim la Via d’en Pitu, un...
Via d'en Pitu als Graus,Collbató.

Més que una via llarga són dos totxos que enllacem amb una petita caminada. La roca és boníssima,sense pul.lir  i l'equipament a base de parabolts,abundant. Nosaltres...
 Hivernal al puig de Massanella

El Frontó i els penya-segats del MassanellaComencem l’any amb un itinerari clàssic, l’ascensió del segon cim més alt de Mallorca, el puig de Massanella (1.365 m) per la...
 Ascensió al puig de ses Covasses

Vistes des del cimEl març de 2017 realitzem aquesta mateixa ruta amb el grup excursionista de Pòrtol, avui la repetim amb els companys dels “dimecres”. La torno a publicar...

Llibre recomanat : L’Aigua a la Serra de Sobremunt

Fitxa técnica Autora : VILA ALSINA, ASSUMPTA Editorial: EUMO EDITORIAL Any d’edició: 2019 Material : Excursions Barcelona ISBN: 978-84-9766-660-2 Pàgines: 120...
El camí d'en samper

DIUMENGE, 13 DE DESEMBRE Una nova setmana de restriccions locals,  tenim per davant un nou cap de setmana sense poder sortir del municipi o municipis veïns. I...
 Puig de ses Vinyes per la carena de Llebeig

El puig de ses Vinyes amb els seus 1108 m de roca sòlida, és un cim isolat que mira sobre l'embassament del Gorg Blau i alhora contempla el puig Major de Son Torrella, la...
15 anys de... l'Excalibur a la Serra del Turp.

La Serra del Turp va ser una descoberta tardana i, el seu bonic entorn era inversament proporcional a la qualitat de la roca, suposo que per això sempre ens havia...
Nocturna a la Serra de les Pedritxes

11,9 km. 1-46-26 Pujada fins el turó de les Pedritxes 56-25 i baixada 49-36, 8-37 min. x km. 515 metres de desnivell. 36 de 42 participants en la versió nocturna. La segona...
Inner a la Serra de Carrànima.

Dissabte de pluja a dojo i avui dilluns es notava i força a les fonts i riuets d'Abella de la Conca. He tornat anar a la Serra de Carrànima a fer la Inner, via que ja vaig...