Ruta Prehistòrica de La Roca del Vallès

Dins el terme municipal de La Roca del Vallès hi ha una ruta ben coneguda com a "Ruta Prehistòrica de La Roca", en la qual podem veure alguns dòlmens i altres elements prehistòrics com pedres amb inscultures, coves artificials i fins i tot unes traces de pintures rupestres.Dolmen de Can Gol IL'itinerari que suggereixo és de 8,4 km amb unes 3 h de camí efectiu. Seguint-lo des de població de La Roca hi trobarem els següents elements: dolmen de Can Planes, la Pedra de l'Escorpí i prop d'ella la...

16/01/22 Serra del Montsant - Roca Corbatera

Per poder assistir a la excursió, és obligatori estar federat i complir el protocol de la Covid19 LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts...

Roca del corb: per la feixa de la roca de l'ermita

En aquesta entrada només vull explicar-vos l'existència d'una feixa que permet anar de l'ermita de Sant Salvador a la roca del Corb sense necessitat d'haver de baixar a...
Inauguració de la ruta robert capa a aitona

Fa tres anys vam tenir ocasió d'anar a la Serra Brisa amb en Pol Galitó que ens va ensenyar els indrets que va fotografiar en Robert Capa en l0fesinva republicana en el...
Sublim grimpada a la roca llarga del coll de mu

L'altre dia ja vam intentar aquesta ascensió però ens vam trobar tallats per una paret per on rajava força aigua de la pluja de la nit anterior. Així que vam decidir...

Arbres – El Pi de la carretera de Castellar del Vallès a Terrassa

Si aneu per la carretera C- 1415ª de Castellar del Vallès a Terrassa, podreu observar molts d arbres corpulents i /o destacats, d’aquests molts són plataners i pins. Avui...
Sol Rogent a la Roca dels Arcs.

Encara m'en queden moltes de vies per fer a Vilanova de Meià i a la Roca dels Arcs també. Avui una de les perdudes injustament en el temps: la Sol Rogent, amb la típica roca...

La Pedra o Roca de les Creus de Rocafort del Pont de Vilomara

La Pedra de les Creus està situada actualment darrera de l’església de Rocafort. Aquesta roca estava situada en el camí que anava del Mas Roviralta (vora el Llobregat) a...
Pic carlit (2921 mts)  i ruta dels 12 llacs

Pic carlit (2921 mts) i ruta dels 12 llacs

... a les .5.45 hores ens toca el despertador !! HEm passat nit a Pirinees 2000 dons tenime dubtes de si es podía pernoctar a Les Bulloses o sigui que hem anat a lo segur....

La Sánchez Galí a la Roca de l'Ordiguer.

Quan en els articles d'escalada llegeixes: -Otra gran clásica...- però no trobes res d'informació ja t'ensumes que hi haurà ratamorta. Tot i així, la Sánchez Galí de la...
Via Stress a la Roca Gris.

Les expectatives sobre la via eren més aviat minses i potser perquè no n'esperàvem gran cosa n'hem sortit ben cofois. No devem ser pas gaires llepafils perquè la roca...

213. VF de la Roca de la Creu (Ribes de Freser)

LA VIA FERRADALa VF del Roca de la Creu (K2/3) és la primera via ferrada de la Vall de Ribes. Va ser inaugurada l’any 2017 i fou impulsada pel Consell Comarcal...
Flor de Tardor a la Roca del Corb.

Tot i ser primavera, està fent el típic temps d'estiu: sol i calor al matí i, tempesta i refrescada a la tarda. Jo, m'adapto a les circumstàncies com bonament puc, no només...
Ara m'he Cagat a la Roca Alta.

Amb aquest bo que fa encara ve de gust aprofitar les vessants assoleïades del Montsec. Així que avui he anar a la Roca Alta de Vilanova de Meià a fer una via amb zero...

Carros de foc – Ruta de Muntanya

Carros de foc és una ruta de muntanya de 55 km. i 9200 m de desnivell acumulat. El recorregut uneix nou refugis del Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici,...
Escalada esportiva a solius: roca ponça

Com arribar-hi?  Agafem la carretera a Platja d'Aro per la carretera C-35. Passat el km 100 i un magatzem de mobles agafem una carretera asfaltada perpendicular amb...
Galí Molero a Roca Regina.

Algú que no sabia que aquesta és una via cinc estrelles?. Itinerari que ha assolit l'estatus de gran clàssica per mèrits propis: vertical, mantinguda, llarga i variada. Si...