Pic d'Aragüells (3037 mts.), Agulla Juncadella (3021 mts.) i Agulla de Cregüeña (3043 mts.)

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Ahir amb la Teresa vàrem encadenar aquests tres tresmils, una dura sortida amb les temperatures que teniem a tot el pais. Durant la setmana acabaré la piulada.Desnivell: 1350 mts.Recorregut: 13,8 Km.Horari: 11h, 30 m.Nosaltres agafem la desviació cap als Estanys de Corones.Tota la pujada que hem de fer en breu, forta inclinació per començar el dia.Ja es veuen els primers cims del dia, a l'esquerra el Pic d'Aragüells, a la dreta l'Agulla Juncadella.Al fons la zona de l'Estiva Freda.Davant nostre podem veure l'Agulla Argarot (3032 mts.)Ens apropen al primer tresmil del dia, a la dreta el Coll de Cregüeña (2901 mts.)Trepitjant l'última neu de la temporada.Pujant més amunt del Coll de Cregüeña, al fons el Pic de Vallhivierna (3067 mts.)Últims metres per assolir el  Pic d'Aragüells.Vinga Teresa que ja estem a dalt!!Dos escaladors a la R0 de la Via Directa (crec) a la Sur de la Maladeta.Al cim d'Aragüells (3037 mts.)Panoràmica des del mateix cim.Al Coll de Cregüeña (2901 mts.) a punt d'iniciar la pujada a l'Agulla Juncadella.Estany de Cregüeña (2630 mts.) és el tercer més gran de tot el Pirineu.Pujant a l'Agulla Juncadella (3021 mts.)Des del cim la visió de la cresta de Cregüeña fins al Pico Maldito.La Teresa arribant al segon tresmil de la jornada, al fons l'Aragüells que hem pujat fa una estona.Al cim de l'Agulla Juncadella (3021 mts.).Baixem des del mateix cim directes a l'Estany de Corones.A l'arribar a la cota 2900, iniciem franqueig al costat mateix de la rimàia.Deixem enrere l'Agulla Juncadella (3021 mts.)Iniciant el primer llarg de corda (II) direcció a l'Agulla de Cregüeña.Al cim de l'Agulla de Cregüeña (3043 mts.) tercer tresmil de la jornada.La Canal Estasen a l'Aneto (3404 mts.), ja quasi sense neu.La cordada de dos a la Via Directa de la sur de la Maladeta segueix avançant.Desgrimpant pel mateix lloc de pujada.Assegurant a la Teresa durant la baixada.Un cop ja ha arribat a peu pla, recollim la corda i tot el material.Agulla Haurillon (3075 mts.)A l'esquerra l'Agulla de Cregüeña (3043 mts.) per on acabem de pujar fa una estona.Mirada enrere per veure els tres tresmils que hem pujat avui.Cresta de Llosars a l'Aneto (3404 mts.)La Teresa senyalant els tres cims que acaba de pujar avui.

Matagalls (1697 mts.) des de Viladrau.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Continuant amb el procés de recuperació, avui pugem un graó més i marxo al "gimnàs" del Xavier Martí, aquí ell passa dos...

Puig de les Agulles (552 mts.) des de Gavà.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Continuem una setmana més sense poder entrenar, a veure què em diagnostica el pneumòleg  amb...

Mirador agulla de colobor: cadenes posades

Un nou projecte, equipar la pujada a l'agulla de Colobor, un mirador excepcional. Avui ens ho hem passat bestial muntant les cadenes que han de permetre pujar còmodament...

Pic de la Mine (2683 mts.) a les palpentes.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Tot i que les previsions meteorològiques no són les millors, les ganes de fer esquí de muntanya...

Pic de Ginèvre (2382 mts.) des de Puigvalador.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Avui serà el primer dia d'esquí de muntanya de la Teresa des d'aquella sortida a Carança el 8/03/2020, veient els dies que fa...