Vies CAFÈ,COPA i CALIQUENYO , "CHOCOLAT". AGULLA DELS PELATS. MONT-ROIG.

9/05/22. En Josep Godoy em va passar dues noves vies que han obert a l'Agulla dels Pelats, pel seu esperó est. Doncs dit i fet anem a tastar-les. Comencem per la via Cafè, Copa i Caliquenyo, la via té quatre llargs de corda amb un itinerari ben buscat i roca molt sanejada (déu n'hi do la feinada) i molt equipada amb parabolts, bagues en savines i ponts de roca, presenta una escalada atlètica però sempre amb bones preses. Al inici del segon i tercer llarg trobem uns passatges més exigents, a...

Esperó dels Elfos a la Paret d'Escales.

Si no m'equivoco es tracta de la via que va encetar l'historia escaladora d'aquesta curiosa paret. Potser per això m'ha semblat la més lògica i bonica de totes les que...
Art Rupestre de la Cova dels Vilars. Os de Balaguer.

SerradelMontsec.cat - Amb el topònim Serra del Montsec anomenem una única serralada, d'uns 50 quilòmetres de llarg, que en realitat es divideix en tres...

Directa dels González al Morro Pla.

Molt bon itinerari, combina una part inferior més de mirar-s'ho amb una sortida al cim ben atlètica. La roca és de traca mocador mentre que l'equipament són espits amb...

La Sèquia dels Manresans (Bages)

La Sèquia dels Manresans és un canal d’aigua construït al segle XIV que porta aigua del Llobregat des d’aquesta resclosa situada sota el castell de Balsareny,...

Via dels Duis a la Dent d'en Rosell.

Guapa via que troba el camí ocult  en un pany de paret de plaques aparentment llises i difícils. La graduació ens ha semblat severa. La roca l'hem trobat bona però amb...
Noves vies a la Móra Comdal.

Com ja us vaig comentar en un anterior post, els confinaments comarcals m'han permès obrir un bon reguitzell de vies. Avui us presento les dues últimes que vaig obrir a la...
Els cims dels Rasos de Peguera

Portem ja un parell de setmanes de mal temps però avui, tot i que el dia era gris, la previsió de le méteo no anunciava pluja ni neu. Hem aprofitat aquesta...

Tornem a fruir dels grisos

Tant de bo totes les bateries i tancs del tal Putin tinguessin aquest estat de conservació. Tant de bo.Son les restes artilleres del Parc de les Bateries, a Montgat.Aquest...

Barreja de les vies "Drecera i Salvadora"

Aquest dissabte pujo a Malanyeu amb en Pany i en Jordi i fem la via la Drecera , que te una sola tirada, per tot seguit continuar amunt a cercar el burils de la via...

Avui coneixerem : La Font dels Caçadors de Les Fonts de Terrassa

Aquesta setmana destinada a les Fonts La Font dels Caçadors esta adossada la paret d’una casa particular, en el carrer de Paris cantonada amb el carrer de Sant Carles de Les...

Via CAMEL. ROCA DELS ARCS. VILANOVA DE MEIÀ.

23/02/22. Avui el pla A no l'hem vist clar així que optem per anar a la via Camel. Feia anys que no la repetia, els records és tornen a fer realitat i s'actualitzen. La Camel...