MONTSERRAT, AGULLES. Vies DEL TERRY (A.Escorpí), IROQUESO (A. Manolito García), DEL DIJOUS (A.Alta de la Miranda)

2/11/16. Avui fem un puja baixa per la regió d’Agulles a Montserrat. Fem tres vies equipades i de fàcil enllaçar. Comencem per la via del Terry a l’Agulla de l’Escorpí, una via dels germans Masó amb tres llargs a destacar l’inici del primer llarg i el tercer llarg, la resta de tràmit. Del cim fem un ràpel i tornem a la coll de la canal ampla i anem a buscar la cara est de l’Agulla Manolito García on fem la via IROQUESO de la factoria Joan Vidal, via totalment equipada amb una dificultat obligada de V/Ae i 6b en lliure.El Joan i l’Antonio tenen pressa i marxen, amb el Manel un cop fet el ràpel quedem just a l’inici de la via del Dijous a l’Agulla Alta de la Miranda i ens enfilem. Una via curta però intensa i força mantinguda, amb caràcter, equipada amb espits.Una jornada de puja i baixa per Agulles amb vies equipades.Per: Joan Ninot, Antonio Gómez, Manel Benavent, Joan Asín.

Repoquer de vies a les arenes

DISSABTE, 30 DE MARÇ Estem en plena Setmana Santa i procurem amortitzar les possibilitats de sortir a escalar els dies que podem, però el dijous varem fer molts...

Un parell de vies a la paret de la pluja. Odèn

AproximacióAvui, amb en Jordi Martínez, teníem la intenció d'anar a escalar la via "integral del señor Lopez" a la zona de l'embassament de la llosa del cavall. Sant...

Trio de vies a la pastereta

DIUMENGE, 03 DE DESEMBRE Aquest diumenge hem quedat amb la gent de Vilafranca de quedar-nos per Montserrat i cercar un lloc arrecerat i al Sol perquè les temperatures...

Via " Mal pas" i vies 5 i 6 de l'esquerra .

Avui hem anat amb en Xavi Solà als graus de Collbató a fer la via Mal Pas que ell encara no havia fet.Jo  recordava haver-la escalat fa força anys i en tenia un...

100 vies d’escalada sostenible a Catalunya

100 VIES D’ESCALADA SOSTENIBLE A CATALUNYA (juliol 2023-Editorial Prames) veu la llum en el 10è aniversari de La Cordada Centenària …Continua llegint →

La creu esvástica de montserrat

Quan Himmler va anar a Montserrat a la recerca del Sant Grial poc pensava que el Santuari comptava a les seves dependències amb una creu gammada amb què potser s'hauria...

*** Esportiva de benvinguda, Montserrat Sud

Dissabte i diumenge, 4 i 5 febrer de 2023És bo tornar a casa...I més quan la lluna neix.- Penso que estar viu és respondre -Mark Strandcompanydeviatgeiatzars:Lauπ

Paret del pont. vies "Kulen Bajen" i "Pim Pam"

Aquest dimecres ens apropem a Alós de Balaguer per repetir la via "els misteris de lo Pepe gall" però al arribar a la font que hi ha a 1 km. sortint del poble ens trobem...

Poquer de vies a la paret del grau

DIUMENGE, 09 D'ABRIL DE 2023 Fa pocs dies buscant per les xarxes, vaig trobar dues vies que no tenia coneixement de la seva existencia a la Paret del Grau de Coll de...

Cova de Son Montserrat - Sa Valleta

Powered by Wikiloc Caminada primaveral pel paisatge rural de Petra. L'objectiu principal és conèixer la cova de Son Montserrat, també anomenada cova dels Voltors i el...

Barreja de vies a la Codolosa

Amb en Joanet en Pany i en Jordi tornem a la Codolosa. Dijous passat vaig estar netejant el camí d'accés a la zona més oriental i ara ja si passa bé.Aquesta vegada tornem a...

Bonica volta amb Montserrat com a escenari

Un dia esplèndid ens ha acompanyat en aquesta agradable sortida de novembre: el camí dels Masos. Tota la serra per nosaltres, gaudint-la de punta a punta. Entremig, els masos...

4 vies a la Formiguera

Aquest dissabte amb en pany, el Jordi i el Joanet ens acostem a la Formiguera per escalar 4 vies,.Comencem per les dues tirades finals de la via Aberroncho, i trobem que...