Torre Alta de Castellferran. Anoia. 100 cims.

29 de juliol de 2023Acabo el meu vagareig per l'Anoia d'aquesta intensa jornada amb una curta però preciosa ascensió a una punta que esdevé un exclusiu mirador de les...

Punta Alta de Comalesbienes (3.014 m)

Una gran ascensió de muntanya a un tresmil de la Vall de Boí. Ahir vam pujar al refugi Ventosa i Calvell i avui hem completat aquesta ascensió, no massa...

La Faiada. Alta Ribagorça. 100 cims.

5 de març de 2023Entre el Serrat del Cussolo i la Serra de Sant Gervàs, just al damunt del pantà d'Escales i a tocar de Pont de Suert s'aixeca el Serrat de la Faiada, i...

La Fita Alta (290 m)

Dimarts 20 de desembre 2022Els horitzons del Pla d’Urgell a la vora de SidamonMatinalHora de sortida: 2/4 de vuit del matí.  Ubicació: Comarca del Pla d’Urgell. ...

13/11/22. Conca de Barberà – Bosc de Poblet

Per poder assistir a la excursió, és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner (sortida amb...

09/10/22 Alta Garrotxa – Beget - Bestracà

18/09/22 Alta Vall de la Riera de Merlès

Gorgs i salts de les rieres del Molí, de la Riba i del TubauPer poder assistir a la excursió, és obligatori estar federatLLOC DE TROBADA: antiga UEC de Barcelona - Gran Via...

Diedre de l'Erik a la Roca Alta de Sallent.

Quina pluja més necessària i bonica a fet aquests dies. Amb la trentena de litres (o més) caiguts, l'estat de les parets per escalar era bastant desencoratjador, tot i així...

L'Esperó del Titànic a la Roca Alta de Medes.

Magnífica jornada d'escalada avui a la Móra Comdal i magnífica via aquesta de l'Esperó del Titànic. Certament he disfrutat molt, potser pel meu gust, amb massa xapa però,...

Diumenge 28 de novembre, cap a la Conca de Barberà

Recorregut circular per un dels indrets més singulars de la Conca de Barberà: la muntanya de Montclar, on trobarem la petjada de cavall de Sant Miquel. Pujarem fins al cim per...

Torrent de la Coma Alta (Cova de l'Arcada)

Avui les previsions meteorològiques no eren gaire bones. S'esperaven pluges fortes a la tarda i per això hem plantejat una activitat relativament curta per...

Avui destaquem : La Font Alta d’Amer

La Font Alta d’Amer es situada per sobre del carrer de la Font Alta nº 11, on cal pujar unes escales que ens hi portant, li van posar aquest nom donat que es la situada mes...

VIA DEL LLUIS V+ 110m. -PALA ALTA -MOTROIG

En aquestos dies de recolliment en família , amb prou temps com per poder fer un pausat bon balanç de la vida i de les dèries personal . Tot sospesant els que i els per...

ABELLA DE LA CONCA Via Joan Francesc

Avui dimarts dia 1 quedem amb el Pinto que em proposa anar a Abella de la Conca, no és una paret que m'agradi massa sobretot, perquè les baixades son molt...

ABELLA DE LA CONCA Agulla Ajaguda, via del Pere

Aprofitant l'últim dia abans de la confinació del cap de setmana, decidim fer una via del Joan Asin, a la Agulla Ajaguda.L'aproximació és molt còmoda, abans d'arribar...

Ruta històrica de Can Maçana

6.09.20  Curta però interessant matinal al voltant de Can Maçana, a l’extrem occidental de Montserrat, per on, sense entrar al massís, farem un tomb per les restes de...

ABELLA DE LA CONCA Via Marta

Quan vam venir a fer la via de la Pantera Rosa, em vaig dir que per aquí no tornaria més, sobretot, per la baixada que com no tinc el maluc recuperat, encara pateixo força, a...

Pala Alta del Montroig, via Diedre Blanqueta

7.02.20  Quan vam fer la via del Lluís a la Pala Alta del Montroig, vam passar, de retorn per la pista, sota el Diedre Blanqueta. Ens hi vam quedar una bona estona...

Pala Alta del Montroig, via del Lluís

31.01.20  Després dels refredats i els temporals, que ens han tingut a règim de rocòdrom durant els primers dies de l’any, i després del petit tast que vam poder fer...

ABELLA DE LA CONCA Torre Xica via Pepa

Fugint de les boires ens planten a Abella de la Conca, on el solet està assegurat. Ens posem a la via Pepa que té una entrada bonica, li posen V+, però es fa bé. El segon...

Abella de la Conca - Via Marta - 27/12/2019

Abella de la Conca és un poble que enamora, no sé exactament el per que; la seva orientació, el fet que està per sobre de la vall, les seves llums, les seves cases, els seus...