Avui coneixerem : La Font del carrer Serra d’Ullastrell

Aquesta Font està en el carrer Serra, on fa una certa plaça i està a prop de l’Ajuntament  d’Ullastrell, adossada a la paret lateral de la casa del número 18. Cal destacar, que es una Font d’aixeta polsador, l’aigua cau … Continua llegint →

Trescant per la serra de l'Obac

Aquest divendres vàrem anar a caminar a la serra de l'Obac, un lloc poc conegut per nosaltres tot i estar a prop de casa, i vàrem poder fer una excursió curta però...

Corriols per la Serra de Marina

Badalona, Cartoixa de Montalegre, Coll de Montalegre, Santa Maria de Martorelles, Fundació Pere Tarrés, Coll del Turó d’en Galceran, Coll de la Font de la...

14/01/2024 Serra de Castelltallat (Bages)

Per poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h 30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes /  Muntaner...

Via URGELL. SERRA DE LES CANALS.

3/01/24. Primera ascensió de l'any 2024. La primera intenció era anar a Canalda però un cop a Solsona les condicions climatològiques ens fan desistir i anem cap a...

16/12/23 Serra de Rubió (Anoia)

Sortida de NadalPer poder assistir a la excursió és obligatori estar federat LLOC DE TROBADA: a les 6h30' a l'antiga UEC de Barcelona - Gran Via de les Corts Catalanes...

Fissura Oblicua a la Font Freda.

De tota la vida aquesta era la clàssica fàcil de la paret mentre que l'Esperó del Vent era la clàssica difícil. Sempre he tingut la sensació de que es repetia més...

Serra dels Pinotells i el Morralàs

Powered by Wikiloc Ruta circular des d'Estellencs passant per: refugi coma d’en Vidal (1.9 km), coll serra des Pinotells (3.1 km), cim serra des Pinotells (3.6 km), es...

Barranc de la Font de l'Atzuc

Avui hem recorregut un barranc per una zona poc habitual, la Serra de Comiols. El barranc de la Font de l'Atzuc és curt però molt interesant per l'entorn i pel...

Tossal de la Baltasana. Serra de Prades.

26 de juliol de 2010.Un altre dels imprescindibles, al mig de la Serra de Prades i ben prop del poble trobem el Tossal de la Baltasana de 1200m. d'alçada. A més de ser...

Puig de Sant Antoni. Serra de Bonastre.

7 de gener de 2011Fàcil ascensió a un modest, però bonic, cim del massís de Bonastre, a tocar del municipi d'Albinyana.Dificultat: fàcil.Desnivell. 400 m....

Per la serra de Picancel, 1

Pont del Climent - Portell de l'Ovellar - Serrat de Migdia - Font dels Colletons14.05.22  La serra de Picancel, a l’Alt Berguedà, està formada per tot un conjunt...

La Font Negra Esportiva

14-09-2023BergaLa Font NegraEsportivaSembla que això es pot convertir en un hàbit !!!, esperem que no.Hem tornat a fer "esportiva" ho poso entre cometes perquè ens dediquem...

Avui coneixerem : La Font de la Plaça Maragall de Berga

La Font de la Plaça Maragall, esta situada en la Plaça del mateix nom, darrera de l’edifici del Molí de la Sal de Berga. Actualment es una font relativament moderna, esta...

Avui coneixerem : La Font del Portal de Santa Magdalena de Berga

La Font del Portal de Santa Magdalena, esta situada en un dels costats del Portal del mateix nom de Berga. Actualment es una font relativament moderna, esta feta d’obra,...

Volta a la serra de Gia

var Latitud_sortida = 42.533665; var Longitud_sortida = 0.462238; var Mapa_defecte = 'IGNE'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Avui destaquem : La Font de la Rata de Berga

La Font de la Rata és una de les moltes fonts que es poden trobar a Berga, està situada al nucli antic, concretament  en el carrer Castellar del Riu, 16 d’aquesta ciutat....