Floració 2022, 26 de febrer de 2022.Dissabte dia 26 vam anar a veure la floració a Flix. Encara no estava al 100% però vam poder gaudir d'una part florida. També com a remat final vam visitar un lloc d'art "campestre" que la veritat ens va sorprendre i molt. Una serie de figures fetes a ma, per Miquel, un artiste local. Vam poder gaudir de les seves explicacions.Els Senderistes vam ser:ÀngelsTereDolorsLluísAntonio O.Antonio P.ManelJoanEnric i La Juno.              Com la barca de Flix, no esta operativa, vam deixar els cotxes al Mas del Soc i vam començar la ruta pel Meandre interior.                      Comencem la pujada pel Pla D'ini i comença l'espectacle                          Estava el rec en marxa i així esàven els arbres..... I després vam anar a veure l'art "campestre" de Miquel:Una sortida molt bonica, distreta, diferent i sobretot amb bona companyia.Detalls de la ruta d'avui                 Ruta al Wikiloc : La Floració 2022

Benvinguts a aquest blog

Desitjo que aquest blog serveixi d'ajuda a tot aquell o aquella que decideixi realitzar aquest emocionant repte proposat per les diferents entitats que formen part de la...

Cim pendent

Aquest cim no s'ha aconseguit encara,roman al calaix d'excursions pendents.

Refugi de Broate

En dues ocasions anteriors havíem intentat l'ascensió del Guins de l'Ase. El mal temps havia fraustrat els dos intents però aquesta vegada els pronòstics del...

Ascensió a Lo Tèsol (2.700 m) per la pala

Cada any, coincidint amb el final de temporada, el grup de caminadors del GR organitza una ascensió a un cim dels Pirineus. Aquest any hem triat Lo Tésol,...

Roca Regina, pel Torrent del Bosc

Aquest cap de setmana tenim programada l'ascensió a un cim amb el grup de caminadors del GR. És una activitat que fem cada any al final de temporada i que...

Riera d'Osor i Riera de Mas Clavé

Una doble sessió barranquista amb el descens de dos petits barrancs a Les Guilleries, a prop de Sant Hilari Sacalm. Els dos barrancs són curts i per això és...

L'Aneto, història d'una conquesta

Entre les altes serralades que conformen la frontera natural dels Pirineus, l'Aneto, coronat de neu perpètua, s'alça com el gegant més imponent, la cimera més noble i...

GR3: Adons - Viu de Llevata

Avui hem completat la segona etapa d'aquest cap de setmana senderista per terres de la Ribagorça amb una gran etapa, solitària i salvatge com les...

GR3: La Torre de Tamúrcia - Adons

Avui hem recorregut una gran etapa del GR3, superant la Serra de Sant Gervàs per un pas molt singular: el Pertús. És una etapa curta però intensa, per zones...

Baumes d'en Borrasser

Les Baumes d'en Borrasser són un sistema de cavitats que s'estenen per galeries i gateres format un petit laberint subterrani. Les baumes eren conegudes des de...

Montserrat, cims sense corda: Ecos (V)

Gran jornada montserratina per la Regió dels Ecos. Com saben els nostres seguidor, fa uns mesos es va publicar un llibre amb el títol: Montserrat, cims sense...

Ascensió al Puig Estela (2.013 m)

La Serra Cavallera és una carena que té el seu punt culminant en el Taga (2.040 m) i s'allarga entre les valls del Fresser i el Ter, des de Ribes de Fresser...

Torrent del Greixot

El Torrent del Greixot, també anomenat Riu de Cerdanyola, és un barranc curt i relativament fàcil, apte per a una matinal. Està situat al Berguedà,  a...

GR3: Pont d'Orrit - Torre de Tamúrcia

L'etapa d'avui del GR3 ha estat ben interessant. Ha estat un llarg recorregut per la zona coneguda com la Terreta, una subcomarca del Pallars situada a la vall...

Avui destaquem : La Font de can Quelet de Sobremunt

Per anar a La Font de can Quelet, cal agafar una pista que surt de la carretera BV. 4607, punt quilomètric 0’700 i seguir uns dos kilòmetres, que es desvia en direcció...

Avenc gran de les alzines

Avenc Gran de les Alzines (-70 m) El Avenc Gran de les Alzines es una cavidad ubicada en el macizo del Garraf en el término municipal de Vallirana, tiene una profundidad de -70...

Les bores del borró

A les proximitats del petit municipi de Sales de Llierca i trobem un interessant sistema de galeries excavades en guixos que disposen de diverses boques d'accés...

Reinici d’aquest Blog

Després de més de sis mesos, tornem a aquest blog i, a patir de demà dia 1 de maig, podreu seguir els diferents articles. Us volem donar les gràcies als col·laboradors i...

Tàrrega a la Roca dels Arcs

La via Tàrrega puja per la zona més tumbada de la Roca dels Arcs, si és que aquesta gran paret en té cap, de zona tumbada... El què si que és, és una escalada molt...

Sobaos Pasiegos a la Paret d'Escales.

Ens ha fet gaudir molt,escalada plaquera on sempre hi ha canto,més gran o més petit però mai et deixa tirat!. Homogènia en el seu grau,sostinguda i amb algun tram de...

A la paret dels Presoners

***M'expliquen que aquest tram de carretera furgat a la roca el van fer a pic i pala els presoners republicans o contraris al règim o aleatoris, a cop de fuet, d'un...

Puigsacalm, esperó dels llops

L'esperó dels llops és d'aquelles vies d'escalada, que més que una via d'escalada és una gran excursió amb un tram on s'escala una estona. A mi la via em va agradar prou,...

La Galera- Castelló de la Plana.

Itinerari marcat amb el cicle computador Hammerhead Karo II. Altimetria del dia d'avui.Aquest cap de setmana hem estat amb la Teresa per les terres del sud. Dissabte vàrem...

El Pati Vertical. Sant Fruitós de Bages.

Avui el temps era rúfol i no animava per anar a escalar a les parets, així que hem optat per anar al rocòdrom que fa poc s'ha obert en un polígon industrial de Sant Fruitós...

Plana d'Enveig

Fantàstica sortida a la Cerdanya per fer endinsar-nos a la Plana d'Enveig. Una ruta senzilla i planera entre Puigcerdà i la Tor de Querol que ens ofereix molts...

I Festa de Muntanya de Collbató

4000peus organitza la Primera Festa de Muntanya de Collbató, el proper dia 1 de juny. Hi esteu tots convidats!!!

Normal (entrant per l'esperó)

24-04-2024Sant Llorenç de MontgaiParet de La FormigueraVia: Normal (entrant per l'esperó)Torna a refrescar un xic i anirem a buscar el Sol i la comoditat a l'hora...

Bores del Borró

Les Bores del Borró és un sistema subterrani, un conjunt de galeries que travessen un terreny de guixos sota un bosc humit. Algunes galeries es poden recórrer...