Montserrat - Serrat Inferior d'En Muntaner - Via FCE 25/03/2022

Després de fer la via Punto Club i per tal de complimentar el matí fem aquesta via d'un sol llarg que està a la dreta en el mateix cingle. Fotografia que us ajudarà a situar la via. No hi ha dubte, som al peu de via. Iniciant la primera tirada i única de la via. El darrers metres, ja molt més fàcils. Una bona vista sobre La Pastereta Una bona vista sobre l'Artiga Alta; Trió del Mig, i Trió Est dels Pollegons.i baixant no deixem d'admirar El Frare de Baix del Clot de la Mònica. Bona ressenya dels Germans Masó.Aproximació: des de l'aparcament de la Vinya Nova seguirem la pista que va a Collbató fins que arribarem a una esplanada que a la nostra esquerra surt el camí de l'Artiga Baixa. Seguirem aquest camí, (marques blaves) fins que ens situarem a la vertical del Frare de Baix, just on el camí tomba en direcció est. Veurem un gran pi i una fita que ens marcarà un corriol que va pujant per diversos bancals amb espones de pedra seca, i que va seguint el peu de la cinglera. La Via és l'última d'aquest cingle. Inicials al peu de via.  La Via: itinerari d'un sol llarg senzill i amb bona roca que us pot servir per complimentar amb la via Punto Club.1er llarg: 30 metres. IV, III.  3 parabolts.  Sortim verticals fins situar-nos sobre un gran bloc, després seguirem verticals fins una gran savina on farem reunió. Descens: podem baixar caminant anant a buscar un corriol fitat que ens deixarà amb Camí de l'Artiga Baixa que seguirem fins arribar al punt de pujada. També, podeu baixar en ràpel per la mateixa via. Material: 2 bagues per savines i 5 cintes exprés + R1ª Ascensió: Albert i Òscar Masó García - 16/6/2013Apa a escalar que el mon s'acaba!!

Integral d'en pitu i la nuri

DIMECRES, 10 D'ABRIL Aquest dimecres cal fer bondat, per obligacions familiars no convé marxar gaire lluny i tornar aviat a casa. Solució quedar-nos per Montserrat on...

Avenc d'en Pasant

Avui hem iniciat la temporada de sortides de tarda. Aquestes sortides, que realitzem quan el dia és prou llarg per fer una activitat a la tarda, són normalment...

De la cala d'en torrent a la torre d'en rovira

Primera proposta excursionista a l’illa d'Eivissa. La verita era una mica – molt – escèptic pensant que no m’agradaria caminar per sa illa però la veritat és que la...

Circular als Carcaixells d'en Dalmau

Avui anirem al Baix Empordà, al Massís de Cadiretes a la zona protegida dels Carcaixells d'en Dalmau. Ens trobem doncs en una zona molt peculiar a on afloren una seria...

Puig d'en Farineta i camí de sa Pineta

Powered by Wikiloc El Puig d’en Farineta, també denominat puig d’en Basset, assoleix una alçada de 324 m. i és ocupat pel mirador - refugi del Foment del Turisme de...

La porta dels somnis al serrat dels monjos

DISSABTE, 13 DE GENER Aquesta setmana per imperatiu familiar em toca sortir el dissabte i donat que les temperatures encara son baixes, escollim quedar-nos per la zona,...

Via privilegi al serrat dels monjos

DIUMENGE, 07 DE GENER Avui s'acaben les Festes, però encara tinc les darreres comandes a servir com a “Patge Reial”, per tant avui tan sols puc fer una matinal....

L'Alta Fidelitat al Serrat dels Monjos.

Poques vies, que valguin la pena, em queden per fer al Serrat dels Monjos a Montserrat. Avui, després d'uns anyets de no anar-hi, hem repetit l'Alta Fidelitat: una vieta molt...

Via D'EN POL. PARET DEL DEVESSÓ. MALANYEU.

13/12/23. El Josep Estruch (bloc Els Visas), va piular una nova via a Malanyeu de la factoria Antoni Alarcón i companys, a la dreta de la via Delia i com som tafaners de mena...

Vies d'en pol i mona de pasqua a malanyeu

DIJOUS, 07 DE DESEMBREAquest pont, tothom ha marxat i quedem per la zona els que tenim compromisos familiars o treballen , és un handicap però també és un avantatge...

Moletó de sa Granja pel pas d'en Redó

Powered by Wikiloc Inici: a l'aparcament de Sa Granja, a la carretera (Ma-1100) d'Esporles a Banyalbufar.(WP-01) Aparcament de sa Granja - 0,0 km - 0 minuts - 262 m...

15 anys de... la Gota Fria al Roc d'en Solà.

Molt poques vies havia fet jo a la part central del Roc d'en Solà fa 15 anys, i suposo que el company em va engatussar per anar a fer aquesta via, que tant ara com...

Esperó M.T.V. a la Roca Gran d'en Ferrús.

Per treure's el barret amb l'estil i saber fer de l'aperturista que ha obert aquesta via en solitari. Molt ben trobada i resolta: ens ha semblat una via ben guapa!.Alterna...