Montserrat - Clot de la Mònica - Serrat Inferior d'en Muntaner - Via "Abierto hasta el Atardecer" 18/06/2022

Seguim sortim d'hora i anant a vies a l'ombra, així que anem a repetir la via "Abierto Hasta el Atardecer", doncs estem protegits del sol fins a migdia i l'aproximació és ben curta. Tot i que és una via que tenim assegurada l'ombra matinem força i la temperatura ja és ben alta, i per postres agafem un accident a l'alçada d'Esparreguera i estem quasi 45 minuts mig parats fins que ens devien per l'antiga nacional. La nostra ressenyaUna bona vista del Serrat Inferior d'en Muntaner -...

Avui coneixerem : La Font Verge de Montserrat de Navarcles

La Font Verge de Montserrat es situada en la paret de l’església de Navarcles tot baixant unes escales. La Font es tota metàl·lica, molt comú en trobar-la arreu, dona...
Barrancs del Clot de l'Hospital i Lloret

Hem iniciat una estada de dos dies al massís del Port amb un dels barrancs més clàssics de la zona. El Barranc de Lloret és un recorregut curt però intens,...

Via Integral Safari al Serrat de la Palomera.

Com molt bé la defineix en Joan Asín al seu blog es tracta d'una excursió-escalada on acabarem caminant més estona que no pas escalant. Es tracta d'un itinerari de...
15 anys de... l'Eva Petrel al Serrat del Moro.

Al Serrat del Moro de Montserrat hi ha un munt de vies però només unes poques són repetides amb certa freqüència. A l'altre extrem, n'hi ha algunes practicament perdudes en...

Esperó Nord Oest al Serrat del Moro.

Guapa però amb algun tram de pedra a estudiar que suposo que milloraria si la via assolís l'estatus de clàssica de les seves veïnes Mas Brullet o Casas Chani cosa...

Avui destaquem : La Font del Clot de Garrabà de Camós

Per adreçar-vos a La Font del Clot de Garrabà, cal sortir de Camós direcció cap al veïnat de la Perpinyana i desprès a Sant Vicenç de Camós, ara anireu per una pista...
La Peter Pan a la Roca d'en Guillot.

L'estiu ja és aquí amb tota la seva contundència (i estem al Maig). És evident que encara tindrà (espero) les seves refrescades i les seves pluges però vaja... la...

Via dels Duis a la Dent d'en Rosell.

Guapa via que troba el camí ocult  en un pany de paret de plaques aparentment llises i difícils. La graduació ens ha semblat severa. La roca l'hem trobat bona però amb...

Mussol gris, al serrat Curt de Vilamala

Com que l'anterior escalada a Vilamala ens va deixar una mica amb ganes de més, al febrer hi vam tornar. En aquest cas a la paret est del serrat Curt. En aquest tram de paret,...

15 anys de... la Diagonal Mar al Roc d'en Solà.

La Diagonal Mar va ser pionera en descobrir les virtuds de la part més occidental del Roc d'en Solà, a partir d'ella tot un regitzell de vies van anar sorgit però, tot i...

15 anys de... la Mil.lenium al Serrat dels Monjos.

El Serrat dels Monjos a Montserrat és una caòtica paret reservada pels mesos més freds, i amb aquesta premissa, avui fa 15 anys vam repetir la Mil.lenium. Vieta que sense ser...

Via Flops al Serrat de les Onze Hores

Via equipada l'octubre de 1984 per Joan Josep Sanchez . Amb burins i xapes inox casolanes que estan intactes i ens guiaran al llarg de tot el recorregut. Nomes que alla on mes...

Aresta mercadal inferior + esportiva

DIMECRES, 19 DE GENERSeguim sota els efectes d'aquest anticicló i amb un fred que pela i cal cercar llocs arecerats i sense vent. Aquesta vegada escollim Berga i més...

Via dels Filòsofs al Racó d'en Guillem.

Últimament a la comarca s'estan obrint (o equipant) vies amb moltes xapes (masses xapes), una clara mostra del poc ofici dels seus oberturistes. L'abús i mal ús del taladro...

Matinal al serrat del muntaner

DIUMENGE, 02 DE GENERPer començar l'any hem quedat un munt de gent, no és tant important quina via farem sino poder compartir la primera escalada del any amb els...
La Calanque d'en Vau

Aprofitant el pont de la Constitució, hem fet una sortida singular, una visita al Parc Natural de les Calanques, situat a prop de la ciutat francesa de...

Torrents des Clot des Juevert i de s’Aladernar

Tipo: Circular Hora Inicio: 9:22 30 nov. 2021Hora Fin: 16:12 30 nov. 2021Distancia recorrida: 4,8 km (06:50)Tiempo en movimiento: 01:55Altura Mínima: 37 mAltura Máxima: 269...
La Cova d'en Jaumet i el Pont de Pedra

Passant el cap de setmana a Eivissa he aprofitat l'ocasió per fer una petita excursió visitant la Cova d'en Jaumet, una petita cavitat arran de mar a la zona...
El Último Sueño al Serrat dels Monjos

Al company l'hi ha semblat un rostoll en tota regla,a mi no m'ha acabat de desagradar del tot.S'ha de dir que no és un itinerari que a priori vulgui repetir i que guardo...
Plors i Violes a la Dent d'en Rosell.

La via ens ha semblat variada i alterna constantment trams fissurats de diverses amplades amb plaques d'escalada prou atlètica. El pany de paret és el que és i això fa que...
Matinal al serrat del muntaner est

DIUMENGE, 03 D’OCTUBRE Aquesta setmana la meteo es dolenta i no sabem si podrem escalar. Però el diumenge quedem per trobar-nos amb la colla de Vilafranca al Bruc. Si...
Nova via al serrat de sant joan: domenench faura

L'altre dia em trobo a dos companys escaladors davant de les obres de la carretera de Sant Llorençs a Camarasa...i parlem i parlem. M'expliquen que han obert una nova via al...