Primera sortida després de la broncopneumònia.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Just avui fa vint-i-un dies que em vaig retirar de l'Orbea Monegros. Els tres dies posteriors de la carrera van ser un drama, vaig estar a 39,5º, després de les radiografies que em van fer, em van diagnosticar broncopneumònia. Tornar a antibiòtics i parar mínim dues setmanes.Aquest passat dilluns vaig començar amb el "rodillo" a casa (vint-i-dos kilòmetres), dimarts el partit de cada setmana a tenis (molt suau) i dijous amb la Teresa vàrem sortir per la muntanya a caminar-córrer (deu kilòmetres), de moment encara no estic al 100 x 100, però sembla que la cosa va millor.Avui a mig matí (quan no hi havia perill de pluja i el sol ja escalfava) he agafat la bicicleta per veure què tal. He travessat Viladecans cap a Sant Climent de Llobregat on he pujat a l'Alt que separa de Sant Boi.Baixada ràpida i curta per anar a buscar el polígon industrial i agafar la pista de terra del Parc Agrari del Baix Llobregat, he continuat paral·lel al riu Llobregat fins a Sant Vicenç dels Horts on hi ha un pas per poder travessar el riu i així baixar per la part contrària.He continuat per la pista fins a arribar al Prat del Llobregat, travesso el poble i vaig a buscar les Terminals de l'aeroport.  Entro a l'Espai Natural Remolar-Filipines i vaig fins a la Platja del Remolar on desemboca la Riera de Sant Climent. Segueixo fins a Castelldefels i després a Gavà on acabo la sortida d'avui, he anat de menys a més, finalment força content com m'he trobat. Vinga que comencem..........Desnivell: 405 mts.Recorregut: 58, 2 Km.Horari: 2h, 35m. Entrant a Sant Climent de Llobregat.Alt de Sant Climent, una curta i ràpida baixada em deixa a Sant Boi de Llobregat.Parc Agrari del Baix Llobregat, al fons podem veure Collserola.Pista de terra magnífica per rodar amb la gravel.A Sant Vicenç dels Horts travesso el riu Llobregat, vista cap al sud.El mateix pas, però cap al nord.Platja del Remolar a Viladecans.La Riera de Sant Climent desembocant a la mar Mediterrània.Vinga, a poc a poc ens anem recuperant. Avui m'ha anat molt bé per veure que estic millor.

La primera Rogaine de l'any al sac

The Wild Boar Rogaining a Senan 3-53-13   13 km.   17-51 x km.  458 metres de desnivell positiu 86 punts en 15 fites 12èns. de 17 equip...

VIA GRAFFITI sortida GUATEQUE

DISSABTE, 30 DE DESEMBRE De ben segur que aquesta serà la darrera sortida de l' any i amb tanta festa no tenim ganes de fer quilometres, ens quedem per Montserrat sense...

VIA VINTAGE sortida VIA ALBA .... OI?

DIUMENGE, 10 DE DESEMBRE Aquest diumenge es preveuen retencions a les carreteres i amb la gent del Penedès decidim quedar-nos per Montserrat. Com sempre, el lloc de...

22 d’octubre, sortida al Montsant

ROCA CORBATERA: El sostre del Montsant DIA: DIUMENGE 22 D’OCTUBRE DE 2023 HORA DE TROBADA: 08:00 hores LLOC: Pista esportiva “Marti Gil” CAL PORTAR: Esmorzar i dinar (Es...

La meva primera milla

Milla urbana barri Covadonga, 30ª edició 1,5 km. 8-35 5-50 x km. 4 metres de desnivell positiu No acostumo a participar en curses tan curtes, però aquesta milla fa...

Anul·lació sortida cap de setmana de Sant Joan

Us comuniquem que la sortida prevista per al cap de setmana de Sant Joan s’ha anul·lat, per que no s’ha cobert el mínim de reserves. Moltes gràcies i disculpeu.

VIA DE L' AMADEU sortida VIA AUGUSTA

DIUMENGE, 30 D'ABRIL DE 2023 Aquesta setmana es presenta complicada per sortit, jo tan sols puc sortir diumenge i la gent sortirà el pont sencer. Per sort quan ja tenia...

Propera sortida c.m.m

Pasats els dies de Setmana Santa, tornem a reprendre les Caminades Programades, aquest proper Diumenge i tal com diu el Programa...

Anul·lació sortida joelette

Us comuniquem que la sortida de joelette prevista per aquest diumenge s’anul·la per manca de disponibilitat de l’usuari. Posposem aquesta sortida per un altre data,...

Vies 45 anys despres + vertic

DISSABTE, 21 DE GENER DE 2023Dissabte, com tinc per costum i sempre que puc, intento pujar a esmorzar al Bruc per trobar a companys i fer una bona xerrada, despres una...

Diumenge 27, sortida als cingles de Vallcebre

Aquest diumenge farem la volta dels Cingles de Vallcebre, un indret espectacular. HORA DE TROBADA : 8:00 HORES LLOC : APARCAMENT PISTA ESPORTIVA MARTI GIL DISTANCIA : 10,340 KM....

Illes Gregues. Primera part: Míkonos i Naxos.

Després de la sortida a l'Aneto (3404 mts.) des de la porta de casa amb bicicleta, ens hem agafat uns dies de vacances i platja amb la Irene. Hem marxat a les Illes Gregues,...

Dissabte, sortida als gorgs de la riera de Guardiola

Ruta circular per aquests curiosos gorgs, a Sant Salvador de Guardiola, ben a prop de Collbató. La riera de Guardiola, compartida amb Castellgalí i Sant Salvador de Guardiola,...