Via DIAMANT. SÒCOL COLL DE PORTA. MONT-ROIG.

30/11/22. Després de fer la via del Lluís, com encara hi ha temps, anem a la via Diamant al Sòcol del coll de Porta, que el Ramir i el Felip no han fet i que en tinc bon record. Aquesta via és una petita joia , llàstima que només te tres llargs de corda. Via de tres llargs variats amb passatges atlètics i molts ponts de roca. Tot i estar pràcticament equipada anirà bé portar-hi algun friend i tascons pel darrer llarg.Via molt recomanable, a combinar amb un altre.Per: Ramir Aparisi, Felip Linares, Joan Asín.DADESPrimera ascensió: maig 2002.Per: Manel Solís, Xavier Mercader.Equipament: ponts de roca i espits, portar alguna baga per caviar algun pont.Material: 12 cintes exprés, joc de friends fins C2, tascons.Dificultat: 6a. Obligat V/A0.Orientació: sud.Roca: Calcari.Aproximació: Quan arribem al coll de porta trobem un mirador/aparcament amb una barana, anem a l'esquerra de la barana, direcció est i en seguida trobem un corriol a la dreta per on baixem. Trobarem fites fins a peu del Sòcol.Descens: Caminant a buscar la pista, evident.Primer llarg, comença a la dreta d'un marcat díedre, entrada atlètica i després seguim per la placa de la dreta, seguint els ponts de roca. trobarem liquen però no molesta.Segon llarg, sortim recta a munt amb uns tram vertical, mantingut i atlètic, seguim fins a la R2.Tercer llarg, sortim per un esperó i entrem en un díedre què ens porta a un tram desplomat per on pugem, passatges atlètics de continuïtat. Un darrer tram per díedre en porta a la R3.primer llargsegon llargtercer llargFOTOCIM

Via Diedre Central al Sòcol del Montroig.

En Parce tot sol i en tres atacs obre aquesta via tota ella tipus "sendero limite" al Sòcol del Montroig.No en trobarem cap ferro homologat si no es perquè...

Nova via. Diedre Central al Sòcol del Montroig.

Després de la bonica pluja d'aquest cap de setmana i que ho ha deixat tot nevat per sobre de 1200m. calia buscar una paret a cotes més baixes i llavors s'ha m'ha encès la...

Esquí de muntanya al Coll de Pimorent

Encetem temporada de foques a l'entorn del Coll de Pimorent. Dissabte, a la Mina (11 km, 800+, S2) i diumenge, al Pedrons (8 km, 820+, S2) . Prou tolerable aquest últim,...

Off road vallgorguina a coll de sant benet

MOTOS: BMW F 650 GS /HOND HRF 450 /YAMAHA T700 TENEREPreciosa ruta circular fàcil sortint de Vallgoruina i trepitjant del MONTNEGRE !!!Sortim de Vallgorguina, i més...

Indis de Ponent al Sòcol del Montroig.

El sol de Desembre sempre fa el ronso i li costa de sortir, però mica en mica ho va fent. Com de mica en mica, també vaig repetint vies al Sòcol del Montroig, avui, la ja...

Via del Diluvi al Sócol del Montroig.

El penúltim llarg és molt ben parit i la primera tirada també és bona, a la resta de la via s'alternen trams xulos amb els rostolls i caminades de rigor. De molt bon...

Off/road cardedeu-pista coll de te-arbucies

MOTOS: BMW F650GS / HONDA CRF 450De Cardedeu fins a Arbucies en OFF (l´ultima tram de Arbucies a Sant Hilari de Sacalm per carretera per anar a dinar)Bonica ruta sense cap mena...

Via del jaumet al sòcol del mont roig

DIMECRES, 22 DE NOVEMBRE Sortim de casa amb l' intenció d'anar a escalar a la Paret del Doll però arribem al Coll de la Font llonga i en el camí trobem la barrera...

Via CHARLYE 10. SÒCOL DE NARIEDA.

25/10/23. Teníem varies opcions i ens decidim per anar al Sòcol de Narieda a fer la nova via equipada. L'Agustí i el Juli què no ha escalant en aquest racó fan les vies...

Via LA BAUMA DE LES GRALLES a Coll Roig

Diumenge 8 d'octubre de 2023 Fa poc vaig veure una via nova tot i que es del 2018, a Coll Roig i sembla ser que a part del començament del primer llarg, és prou...

Via Libellium al Coll del Portalet.

Via que ens ha agradat força i és molt ràpida de fer. La trobem a  l`oest del Coll du Portalet i en uns 20 minuts i serem als seus peus.Resta completament equipada....

Via BROWNIE. SÒCOL NARIEDA.

5/09/23. El Miquel Garrell hem va passar la Ressenya de la nova via oberta al Sòcol de la Roca Narieda. Un cop publicada ja s'ha repetit força vegades, avui hi anem amb la...

Forts del coll de Tenda

var Latitud_sortida = 44.149272; var Longitud_sortida = 7.561579; var Mapa_defecte = 'ALT1'; var Domini = new String(window.location.protocol +...

Ripollès - Coll Roig - Via K

Avui amb l'Arseni i en Ferran hem quedat per anar a Coll Roig, teníem una via escollida, però un cop al peu he vist que encara no estava prou recuperat, així que,...