L'ombra del vent al Serrat d'en Muntaner.

Bona proposta esportiva,del mateix estil que les altres vies de la cara oest del Serrat d'en Muntaner.En aquest cas a la segona tirada topem amb un mur que si l'escalem en lliure és clarament més difícil que la resta de l'itinerari.Via ben variada que combina plaques i fissures,hem enllaçat la tercera i quarta tirada.Accés:Explanada d'en Nubiola, al costat del restaurant de la Vinya Nova. Aproximació:Des de la Vinya Nova prenem la pista forestal que porta cap a Collbató. Seguint aquesta...

Tossals i Serrat de Malla

var Latitud_sortida = 42.057687; var Longitud_sortida = 1.765577; var Mapa_defecte = 'ICC'; var Domini = new String(window.location.protocol +...
Els Graus, via d'en Pitu

16.12.20  Just abans de les festes (i restriccions) de Nadal, l’Antonio, en Pau i jo volem fer la darrera escalada de l’any 2020. Escollim la Via d’en Pitu, un...
Via d'en Pitu als Graus,Collbató.

Més que una via llarga són dos totxos que enllacem amb una petita caminada. La roca és boníssima,sense pul.lir  i l'equipament a base de parabolts,abundant. Nosaltres...
El camí d'en samper

DIUMENGE, 13 DE DESEMBRE Una nova setmana de restriccions locals,  tenim per davant un nou cap de setmana sense poder sortir del municipi o municipis veïns. I...
Escalada al Serrat d'en Muntaner

Una jornada matinal d'escalada a Montserrat, marcada pel fort vent que ha escombrat avui la muntanya de Montserrat i molts altres indrets. La nostra intenció era fer una via al...

Avui coneixerem : La Font del Serrat de Sant Hilari de Sacalm

Avui com cada diumenge us presento dos articles La Font del Serrat, es molt fàcil d’arribar, esta dins d’una illeta enjardinada del carrer del Serrat a l’altura del...
Clot d'en Goda - La Riba, Tarragona

Después de varios años sin visitar el Clot d'en Goda en La Riba el verano es un propicio momento, agua, sombra y roca. Junto con Dani y Laura nos desplazamos a La Riba a...

Torre – Moli de Vent de can Deu de Sabadell

La Caixa d’Estalvis de Sabadell adquirí el mas de can Deu i les terres, hi va crear el Museu d’Eines del Camp, oferint a la ciutat el bosc de can Deu com a espai de...
Na Ferrana pels passos d'en Gotleu i de s'Ego

Roques al costat del rotlo de sitjaAproximació: Arribem al poble d’Esporles venint des de Palma i trenquem a l’esquerra pel carrer Costa de Can Tries. Seguim els indicadors...
Montserrat - Can Jorba, Racó d'en Pedro.

Por fin !!! El último sector que me faltaba por visitar en Can Jorba, El Racó d'en Pedro. (sectores donde  hay vías para los humanos) La Placa de la Pluja, Bombo...
Serrat d'en Muntaner, via Alberto González

10.06.20  Després d’algunes visites a l’abarrotat túnel de la Foixarda, en Pau i jo ja tenim ganes de tocar roca de debó. Per això, amb el relaxament del...
Alt Urgell - Perles, Roc d'en Betriu.

Retomando las visitas pendientes, desde antes de la cuarentena, volvemos al calcáreo de Perles, esta vez con mi compañera Mar. Aunque el Roc d'en Betriu no es un sector de...
Recordant el Camí d'en Barberà

Ja fa més de cinquanta dies que estic confinada, tot comptant les jornades que resten per la meva particular “desescalada”... la maniobra més perillosa. Darrerament em...

Vía FCE (IV 35 m) Serrat d’en Muntaner (Montserrat, Barcelona)

Vía FCE es una corta vía de Serrat d’en Muntaner de 1 sólo largo equipado por los hermanos Maso que permite iniciar a gente para escalada semi-equipada sin sufrir.
Perles, Roc d'en Betriu.

Después de pasar un par de días en Coll de Nargó, junto con Dany nos movemos a Perles, otra fantástica zona por descubrir en el Alt Urgell en Lleida. A media mañana se nos...
Nit de Perles al Roc d'en Solà.

El temps passa que vola i no m'esperava, ni de bon tros, que hagués passat tant anys des de la darrera visita al Roc d'en Solà a Perles. Així que avui hem repetit una de les...
Serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez

Pas d'en GiménezAvui guiats per la companya Magdalena Riera, pugem a la serra de Son Moragues pel pas d'en Giménez. Es tracta de superar unes cornises que discorren per la...
Pic del Vent (817 m)

Dissabte 25 de gener de 2020Hora de sortida: 2/4 de vuit del matí.Ubicació: Comarca del Vallès Oriental.Temps aproximat: 3 h (6,7 km)Desnivell: 305 m (acumulat)Dificultat...
Musguet al Serrat del Coniller.

Pujar al Serrat del Coniller sempre representa uma bona caminada però l'esforç sense dubte val la pena: tranquilitat, bonic paisatge i avui amb un solet hivernal fantàstic....

"Bikini" al Serrat dels Monjos de Montserrat

BIKINI (160 m MD) al Serrat dels Monjos de Montserrat, amb en Martí Soriano… o bé com posar-se biquini per …Continua llegint →
217 - Planícia pel pas d'en Vallès (16-12-2019)

La ruta discorre per Planícia, en part per camins des Rafal, recentment oberts als senderistes, i en part, per la finca pública de Planícia. La pujada la feim per un...