Comença la caloreta destapem la bicicleta

Altre dia amb el company Txubi, vam destapar les bicicletes que teníem tapades amb les mantes per començar a escalfar la temporada, ell amb la "flaca" i jo l'intentaré seguir-lo amb la gravel, anirem cap al Montseny i en concret cap a fer una volteta per Santa Fe.Resultant una bona matinal per anar a escalfat les cames.https://www.relive.cc/view/vwq1585rGLq?hl=esBé un altra tema. Per la pandèmia vam estar netejant una font dels voltants de Mataró, que estava ben oblidada: "Font dels Lladres" (o dels Pins Melis, ara aquests ja no hi són doncs fa poc varen caure tots per una forta ventada). Ara la podrem a anar a visitar per un bonic corriol de descens, tot netejant un de molt antic. No és llarg ni molt menys difícil, però guapot. Val a dir que el primer en inaugurar-lo tot corrent va ser Lo Presi i avui ja si ha baixat fent uns quants retocs finals.https://www.wikiloc.com/mountain-biking-trails/descens-del-corriol-de-la-font-dels-lladres-167379151

Turó de l'Home amb bicicleta de carretera

Sant Esteve de Palautordera, La Costa del Montseny pel Mortirolo, Plana del Coll (Font Martina), Mirador de les Goitadores, Turó de l’Home, Coll de Santa...

Circular a Gavà amb bicicleta de carretera.

Itinerari marcat amb el rellotge Suunto Traverse.Altimetria del dia d'avui.Finalment avui sí que hem pogut sortir a fer uns quants kilòmetres amb la bicicleta de carretera (la...

Ruta del Cardener amb bicicleta (III)

19.09.15  Aquest dissabte ha estat l’escollit per a dur a terme la tercera, i darrera, etapa de la Ruta del Cardener. Com que aquesta etapa tampoc és circular hem hagut...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (V)

14.08.15 - 13a etapa: Vilvestre - Barca d’Alva (52 Km / +668 m)Ahir, abans d’anar a dormir, vam estar repassant la ruta al mapa i veient que el camí natural és poc, o...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (IV)

11.08.15 - 10a etapa: Zamora - Villardieuga (62 Km / +507 m)Avui a les 5:30 de la matinada, el nostre company Siscu ens ha deixat… per marxar amb autocar cap a Madrid i des...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (III)

8.08.15 - 7a etapa: Tudela de Duero - Tordesillas (55 Km / +116 m)Avui, per a variar, a les 7 del matí no hi ha cap bar obert, per això fem un breu esmorzar a l’habitació...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (II)

5.08.15 - 4a etapa: Burgo de Osma - Aranda de Duero (71 Km / +129 m)Com cada matí, després de penjar les alforges a la bicicleta, la Isabel Salvia envia un senyal al GPS...

Per la Senda del Duero amb bicicleta (I)

Ja hi tornem a ser! El dia de la celebració del nostre retorn del camí del Tajo tothom, absolutament tothom, ens feia la mateixa pregunta: I l’any que ve, què? En aquell...

Ruta del Cardener amb bicicleta (II)

20.06.15  Aprofitem el darrer dia de primavera per a dur a terme la segona etapa de la Ruta del Cardener amb inici al mas del Cavall i final a la presa de l’embassament...

Ruta del Cardener amb bicicleta (I)

9.05.15  El segon dissabte de maig ha estat l’escollit per “les Isabels” per a iniciar un nou repte per etapes: la Ruta del Cardener, riu que neix al vessant oest del...

Pel Camí del Tajo amb bicicleta (VI)

16.08.14 - 15a etapa: Garrovillas de Alconétar - Alcántara (46 Km / +981m)Pel matí, mentre esmorzem, el xicot que regenta l’alberg La Higuera on hem passat la nit, sabent...

Pel Camí del Tajo amb bicicleta (V)

13.08.14 - 12a etapa: Bohonal de Ibor - Serrejón (46 Km / +940m)Després d’una etapa tan dura com la d’ahir, necessitàvem una “etapa de descans” com la d’avui que,...

Pel Camí del Tajo amb bicicleta (IV)

10.08.14 - 9a etapa: Toledo - Malpica de Tajo (75 Km / +500m)Avui comencem tan aviat que encara és de nit quan arribem a l’inici del “camino ecológico”, el qual discorre...

Pel Camí del Tajo amb bicicleta (III)

7.08.14 - 6a etapa: Auñón - Estremera (72 Km / +665m)Avui sortim ben aviat perquè aquesta és una de les etapes més llargues de la ruta i, com que encara no he pogut...

Pel Camí del Tajo amb bicicleta (II)

4.08.14 - 3a etapa: Peralejos de las Truchas - Zaorejas (54 Km / +881m)Després d’estar ahir més de 12 hores trescant per aquests mons de Déu, necessitàvem un bon descans;...