Normal

08-09-2021La Nou de BerguedàLes AgudesAguda GraVia  :  Normal ( Baldiri) Comença el dia ben cobert, després quedara un dia preciós, al bar ens trobem el Miquel i la Pilar, ells acaben quan nosaltres arribem, son escaladors com cal i tenen feina a fer, ens deixen les cadires calentes.Avui el tema central de la conversa es el mes popular en aquestes contrades properes a Solsona i es que un "Comandament intermedi" de un petit departament, de una sucursal, de una popular i Gran......

Estany de Monestero (2.276 m)

Dissabte 11 de setembre de 2021Hora de sortida: Nou del matí.  Ubicació: Comarca del Pallars Sobirà.  Temps aproximat: 6 h (10 km)  Desnivell: 400 m...
La Caramella i Forat de l'Aire. Els Ports

4 d'agost de 2021Aquest estiu finalment he rescatat aquesta preciosa ruta dels Ports de la carpeta de pendents, i no m'ha decebut.És un traçat imprescindible que puja...
Via calma in-tensa

DISSABTE, 11 DE SETEMBRE Avui tornem a sortir però no tinc ganes d’ anar molt lluny, es la Diada i les carreteres segurament molt plenes. Dels llocs que hem estat...
Gorra Frígia, via Opera Prima

3.09.21  Després de les vacances, i tal i com diuen a TV3, “tornem a la normalitat” tot retrobant el tacte del nostre estimat conglomerat de Montserrat, i què millor...
Canal dels Arrossegats

Una sortida en horari de tarda per fer una activitat montserratina, curta i sense gaire dificultat, en un dia gris i plujós. Hem sortit després de dinar quan encara lluïa el...
Via sobao pasiego

DIMECRES, 08 DE SETEMBRE Aquest dimecres teníem que ser quatre, però finalment tan sols serem l’ Isabel i jo. (Això ja comença a ser habitual). Però ser dos no fa...
Treballant per la Jubilació

01-09-2021  Sant Llorenç de Montgai La Piràmide ( el Triangle) Via  : Treballant per la Jubilació Primer dia de Setembre del 2021 el dia esta un xic inestable,...
Via ¿.......? al Fus. Sant Llorenç de Munt.

Aquesta agulla antigament s'anomenava tambe del cingle a l'epoca en que hom devallava des del cingle del damunt amb rappel fins el seu cim.Essent aquesta la seva primera via...
Ni peur, ni sueur

DIMECRES, 01 DE SETEMBRE Aquest dimecres la nostra principal preocupació és fugir de la pluja i poder escalar sobretot desprès de les alarmants perspectives que ens...
La torna

MonestirMirador de Sant Joan Via : La Torna El passat dilluns dia 03-10-2011 vaig finalitzar i vaig fer aquesta nova via, li he posat “La Torna” per que es el...
Flor d'Agosta la Punta Camarasa.

L'hem trobat un pèl més cutrilla que la seva veïna CNT més que res per lo herbós de la segona tirada, la darrera tirada ens ha agradat molt. Hem enllaçat els llargs...
Turó del Galutxo. Cim comarcal Segarra

17 de juliol de 2021.Aprofitant la visita del passat juliol als cims del Puig Castellar d'Ancosa i del Grony de Miralles, i donada la proximitat, faig uns quilòmetres...
Tozal del Vero, Pastelito Rebelde

Menuda ruta. Ya me lo anticiparon sus perpetradores: escalarás hasta rebentar las yemas. Segunda repetición veraniega, todo un exploit de subnormalidad que diría...
Take  a pebble + anarcoma

Take a pebble + anarcoma

DIUMENGE, 29 D’AGOST Fa temps que no baixem a escalar per Tarragona i com que donen fresqueta tot el dia, decidim baixar-hi per fer una escalada. Aquesta vegada prenem...
Estany Gran del Pessó (2.499 m)

Dimecres 25 d’agost de 2021Hora de sortida: 2/4 de 8 del matí.  Ubicació: Comarca de l’Alta Ribagorça.  Temps aproximat: 6 h 20 min (9,6 km)  Desnivell:...
Turó d’en Galzeran (485 m)

Dissabte 4 de març de 2006MatinalHora de sortida: vuit del matí.  Ubicació: La Conreria (Maresme – Vallès Oriental)  Temps aproximat: 3 h (12 km) ...
Montse Curtó

25-08-2021 Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  : Montse CurtóDimecres dia 25 d’Agost del any de nostre senyor 2021, diuen els homes del temps que serà el dia...
Via ottawa path

DIMECRES, 25 D’ AGOST Molts companys m’ havien parlat d’ aquesta zona com a “zona especial” amb un rocam nefast però amb reminiscències de Montserrat, i pel...
Via CUCA a la Magdalena Superior. Montserrat

Dissabte 21 d'agost de 2021Ens escapem aquest dissabte a fer una escalada fugaç a Montserrat desprès d'haber fet el Balaitús, que per cert, m'ha deixat bastant tocat...
Ascension vers une etoile

DIUMENGE, 22 D’AGOST Com cada estiu hi ha caps de setmana que tothom esta fora i costa trobar company, però aquesta vegada he estat previsor i amb antelació ja he...
TUC DE MAUBÈRME (2.880m) i TUC DER ÒME (2.703m)

Alçada mínima: 1.910mAlçada màxima: 2.880mDistància: 14,6 kmTemps empleat: 7h45m (aturades incloses)Desnivell + : 1340mDesnivell - : 1340mCABANA DELS CALHAUS - ESTANY DE...
FULLATERA. Via PIM PAM.

18/08/21. Quan vam fer les vies Ni peur ni sueur i Gas Oil i decibels, ens va cridar l'atenció el pany esquerra d'aquesta no paret. Ahir vam repetir la via "Ni peur ni sueur" i...
Escaladors Bucòlics

18-08-20221 Bergadà Santuari de Corbera Via  : Escaladors BucòlicsQuasi una setmana tancats a casa per la “onada de calor”  i es que cada cop La Calor me afecta...
VIA ESTRANYS EN LA NIT versió PERDUTS DE DIA

DIUMENGE, 15 D’AGOST Avui volem tenir un dia tranquil, però les condicions no son bones per quedar-se per la zona, amb zones d’escalada tancades i una calor asfixiant...
SANCHEZ GALI  al ORDIGUER

SANCHEZ GALI al ORDIGUER

DIJOUS 12 D’AGOST Per aquest dijous tinc una proposta engrescadora tot i que crec que està per sobre de les meves possibilitats, si no fos perquè el Lluis va sobrat en...
Grony de Miralles. 100 cims

17 de juliol de 2021Segona parada de la jornada per assolir un altre dels 100 cims del centre de Catalunya: El Grony de Miralles, a la Serra de Miralles. Grony de...
Sa Cova de ses Cuines, Tagomago

Tagomago és un petit illot situat al costat de l'Illa d'Eivissa, a prop de Santa Eulària des Riu. Té una superfície de 59 ha i de punta a punta fa uns 1.700 metres. L'illa...
El preu d'un somni

DIUMENGE, 01 D’ AGOST Aquest diumenge cal aprofitar perquè la setmana vinent marxo amb la família de vacances I no se quan podré tornar a escalar. Li proposo a l’...
Coves de la Serra de Godall -sud-.

20 de juny de 2021Una nova aproximació a la Serra de Godall, lligant una ruta circular per visitar fins a 5 coves del sector sud d'aquesta serra. Coves emblemàtiques i...
Sudest Clàssica al Midi d'Ossau.

El nom ho diu tot: la via més clàssica del Midi i probablement un dels itineraris més recorreguts de tot el Pirineu. Quan una via arriba a aquest estatus ho és per mèrits...
 La Carla

07-08-2021Bergadà Malanyeu Paret del Davessó Via  : La Carla Comença el dia amb cel cobert, fantàstic, avui estarem L’Esteva i Jo sols ... be es un dir per que per la...
Macaguntu

05-08-2021 Ripollès Montgrony Coll Roig Sector : Tranquil Via  : Macaguntu Fa un temps va passar per la pantalla de l’ordinador una panoràmica de aquest sector...
La solitud a la Serra del Picancel

Serra de Picancel: 12, 6 km. 5 hores 6 minuts,  698 metres de desnivell positiu A l’estiu la muntanya acostuma a estar massificada, però si se sap cercar l’indret hi...
Al Alba

31-07-2021 Sant Llorenç de Montgai Paret del Pont Via  : Al Alba Estem al estiu i fa calor, encara que mes moderada, el cel esta ben núvol i per les muntanyes del...
Marxa pels Sediments.

10 de juliol de 2021A principis del mes de juliol es va portar a terme la Marxa pels Sediments, una baixada amb caiacs pel tram final de l'Ebre, des de Xiprana (Casp) fins a...
El Frare Gros, via Bernat i Amàlia

29.06.21  Per tancar el mes de juny, i abans que comencin les vacances de debò, tornem a Montserrat a fer una altra via dels germans Oscar i Albert Masó: la Bernat i...
Sendero limite

DIMECRES, 28 DE JULIOL Desprès d’una escalada psicològicament dura, cal fer una parada i rebaixar la tensió fent-ne una de “love climb” i que millor que una de...
Molins i masos del Cervol. Vallibona.

27 de juny de 2021  Nova visita a la comarca dels Ports, entre el Maestrat i la part meridional de la Tinença de Benifassà, una zona que com sempre dic té un...
Piz Bernina per la Biancograt

Penúltima setmana de juliol, el temps és estable i les condicions estan millorant ràpidament als Alps. Amb el Pep i l'Albert marxem cap a Suïssa amb un objectiu, el Piz...
Escaladors asimptomàtics

DIUMENGE, 25 DE JULIOL Una vegada acabada la setmana familiar a Solsona tinc ganes de sortir i començo a cercar company per diumenge,  com que es el dia que surt la...